Gå til innhold

Hvilke PS3 spill bør man ha?

Anbefalte innlegg

Flink gutt :)

Uff, skjønner at dere ble sure. Jeg bare misforstod hele greia, av og til vanskelig å se sarkasme over internett. Skal fra nå av ha advarsler over skjul-taggene mine også.

Anbefaler også Fallout 3, selvom det kaskje bør spilles på PC fordi du kan få mods der. Men hvis du ikke har en PC som drar slike spill, anbefaler jeg å prøve det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at du ikke har noen must-have spill fra før av :p Uncharted: DF og LittleBigPlanet får du for et slikk og ingenting på play.com. Ta en titt i tråden om billige PS3-spill. I tillegg vil jeg anbefale deg GTA IV. Killzone 2 kan du nok vente med til du får det for en bedre pris.

Lenke til kommentar

Hvordan er Skate 2 i forhold til f.eks THPS-spillene? Er ikke enormt interessert i skating generelt, men har hatt mye moro med de spillene, i alle fall de første. Siste spillet jeg prøvde der var vel Tony Hawk's Underground eller hva det nå het. (Ikke voldsomt imponert, og soundtracket var i tillegg begynt å bli overøst med ubrukelig "syterock" i stedet for punk.)

Uncharted må vel investeres i også, burde vel være forholdsvis billig nå, siden det er kommet som platinum. Eneste som irriterte meg når jeg prøvde det var blodet i spillet. Eller, "blod", det så jo ikke ut. Hadde vært bedre om de utelot det i stedet for å ha med noe som minner om en effekt fra Quake 1 (ikke ment som kritikk mot Q1, så det er sagt :) ). En bagatell, ja, men irriterte meg like fullt :p

Lenke til kommentar

Det spillet jeg syns jeg har fått mest valuta for pengene for er Burnout Paradise.

Kommer jevnlig ut oppdateringer og utvidelser, og det er kjempemorsomt både offline og online.

Ultimate Box med alt som har kommet hittil inkludert, + Party Pack (offline 'multiplayer') får man nå for under 300,-.

Lenke til kommentar

^^

Koster 299,- på PSN. (249,- uten Party Pack (som er dårlig (IMO (Men lette troféer (En gang til :p)))))

Ellers er de beste (eksklusive) spilla på PS3 MGS4, Uncharted, KZ2, LBP og Resistance 2. Vil påstå alle bortsett fra det siste er must-have :)

Lenke til kommentar

Gir en kort oppsummering av spillene jeg anbefaler..

Burnout Paradise

Kan fullføres innen 20 timer men spilletiden kan fort dobles dersom du spiller mye online, spiller for å få 100% på trophies, finne alle bilboards, super jumps osv..

Uncharted: Drakes Fortune

Fullføres på ca 20 timer og er fantastisk morsomt. I min mening er dette spillet det beste eksklusive PS3 spillet, ved siden av Ratchet.

GTA IV

Vil sannsynligvis gi deg mest spilletid for pengene, storien vil ta deg oppimot 40 timer å fullføre i tillegg til at det er hauevis med andre ting å gjøre etter at du er ferdig med den. Selvom du kanskje er litt lei etter å ha spilt det i 40 timer.

Ratchet & Clank: Quest For Booty

Ettersom du har Ratchet & Clank: TOD så kan det hende du vil sjekke ut Ratchet & Clank: Quest For Booty som kan lastes ned på PSN. Selvom spillet er noe svekket i forhold til TOD så er det morsomt hvis du likte Tools Of Destruction. Gir deg greit for pengene, 115 kr for 6 timer er ikke ille dersom du setter det opp mot ett vanlig 20 timers spill som koster rundt 400-500 kr.

Lenke til kommentar

Må ha spill til PS3:

Uncharted Drakes Fortune

Killzone 2

Ratchet & Clank TOD og Quest for Booty

Little Big Planet

Metal Gear Solid

Call of Duty 4 & 5

Saints Row 2

Burnout Paradise

Lego Indiana Jones og Starwars

Race Driver Grid

Spill i bold fås KUN på PS3.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Mine må ha spill på PS3 er:

Gran Turismo 5: Prologue

LittleBigPlanet

Tiger Woods 09

Fallout 3

Saints Row 2

GTA IV

Killzone 2

Rock Band 2

MotorStorm Pacific Rift

FIFA 09

Assassins Creed

Ratchet & Clank Future - Tools of Destruction

Prince of Persia

Burnout Paradise

Lenke til kommentar

Denne tråden burde bli en anbefalingstråd. Fiks litt på førstepost :)

Mine anbefalinger:

Uncharted: Drakes Fortune og/eller vent på Uncharted 2: Among Thieves som helt sikkert kommer i høst. Saint's Row 2! Fikk det til 299 på CDON. Genialt spill. Burnout Paradise?

Lenke til kommentar

Det er faktisk ingen som har nevnt Bioshock! For meg er det noen få helt helt obligatoriske spill som er:

Uncharted: Drakes Frotune

Bioshock

FIFA09

Killzone 2.

I tillegg kan man også få The Orange Box, Saints Row 2 og Mirrors Edge utrolig billig på play.com. De er verdt pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...