Gå til innhold

Hvilke PS3 spill bør man ha?

Anbefalte innlegg

Ønsker noen tips om spill det er kjekt å ha i hylla i tilfelle jeg kjeder meg, evt eksamenstida.

Hvilke spill er det som gir mest for pengene?

Har fra før:

Mirrors Edge

Singstar

Buzz

Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Lego Indiana Jones

Jeg er ikke spesielt glad i zombie spill.

-t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet er faktisk helt ok (jeg er blodfan av Lotr) . .

Skal ikke gjøre dette til en tråd om LOTR:Conquest, men må bare påpeke at folk flest som regner seg som "blodfans" av LOTR vil trolig bli skikkelig fornærmet over de enorme frihetene utviklerne tok seg med settingen (flammesverd? Magikere? En Isildur som tar salto og piruetter mens han 20-hit comboer Sauron... med flammesverd?). Du er nok en av unntakene. Ut fra min personlige erfaring fra spillet og det jeg har hørt om det, vil jeg definitivt ikke anbefale det til noen.

Mine anbefalinger til gode PS3-spill er:

- Uncharted: Drake's Fortune

- Little Big Planet

- Street Fighter IV

- GTA 4

- Flower

- og muligens Killzone 2 hvis du vil imponere folk med grafikk eller er glad i FPSer.

Lenke til kommentar
Uncharted: Drake's Fortune

Advarsel! Inneholder spoiler for Uncharted! Bør ikke åpnes om man ikke er ferdig med spillet! (Sånn?)

Skjul
Nå er det en slag type "zombier" i Uncharted :p

Støtter alle forslag hittil, men også ikke-eksklusive spill som GTA IV og Prince of Persia.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ingen advarsel på at den inneholder noe som kan ødelegge for spillet.

Btw, så er COD4/5 ganske gode.

Lenke til kommentar

Så istedenfor å hjelpe andre gamere med å unngp spoiler velger du å være spydig mot TiLT? Fantastisk.

Da kan jeg vel si at du spoilet for meg rimelig godt før han fikk sjansen til å si ifra om noenting, så vennligst oppdater posten din.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skriv f.eks over spoileren "Ikke les hvis du ikke er ferdig med Uncharted!" Så slipper du og ødelegge handlingen for andre :)

Lenke til kommentar

Men... nå er jeg forvirret. Skjul-tagger skal inneholde spoilere. Når jeg i tillegg referer til Uncharted, synes jeg at det er opplagt å ikke trykke dersom man ikke vil bli spoilet. Og dere var sarkastiske hele tiden, ikke sant? Eller misforstod jeg det også? Trodde TiLT var ironisk når han sa det han sa, ettersom han skrev "Best om spoileren blir fjernet" på slutten. Jeg må beklage om jeg har spoilet for deg, Lakus, eller noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...