TwoDogs Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ønsker noen tips om spill det er kjekt å ha i hylla i tilfelle jeg kjeder meg, evt eksamenstida. Hvilke spill er det som gir mest for pengene? Har fra før: Mirrors Edge Singstar Buzz Ratchet & Clank: Tools of Destruction Lego Indiana Jones Jeg er ikke spesielt glad i zombie spill. -t Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kilzone 2 var konge. Edit: og Little Big Planet. Endret 4. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Uncharted, Killzone 2 og LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 LBP, GTA IV, Lord of the rings og Killzone Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Om det er Lord of the Rings: Conquest du mener må jeg, med all respekt, spørre deg hva i alle dager du prater om- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Lord of the rings Spørs hvilket du mener, det nyeste, "Conquer / Erobringen" Sugde balle. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spillet er faktisk helt ok (jeg er blodfan av Lotr) . . Men jeg skjønner hva du mener. . Den mister glansen etter et par timer : ( Men flower er et must Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spillet er faktisk helt ok (jeg er blodfan av Lotr) . . Skal ikke gjøre dette til en tråd om LOTR:Conquest, men må bare påpeke at folk flest som regner seg som "blodfans" av LOTR vil trolig bli skikkelig fornærmet over de enorme frihetene utviklerne tok seg med settingen (flammesverd? Magikere? En Isildur som tar salto og piruetter mens han 20-hit comboer Sauron... med flammesverd?). Du er nok en av unntakene. Ut fra min personlige erfaring fra spillet og det jeg har hørt om det, vil jeg definitivt ikke anbefale det til noen. Mine anbefalinger til gode PS3-spill er: - Uncharted: Drake's Fortune - Little Big Planet - Street Fighter IV - GTA 4 - Flower - og muligens Killzone 2 hvis du vil imponere folk med grafikk eller er glad i FPSer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Uncharted: Drake's Fortune Advarsel! Inneholder spoiler for Uncharted! Bør ikke åpnes om man ikke er ferdig med spillet! (Sånn?) Skjul Nå er det en slag type "zombier" i Uncharted Støtter alle forslag hittil, men også ikke-eksklusive spill som GTA IV og Prince of Persia. Endret 4. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Må advare om at ShampooMacTavish sin post rett over denne inneholder en megaspoiler for Uncharted. Ikke les den med mindre du har fullført spillet allerede! Hadde vært best om spoileren ble fjernet. Lenke til kommentar
TwoDogs Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ser ut til at jeg må svi av noen lapper i tida framover. Takk for response, og kom gjerne med flere innlegg. -t Endret 4. mars 2009 av TwoDogs Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingen advarsel på at den inneholder noe som kan ødelegge for spillet. Btw, så er COD4/5 ganske gode. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Så istedenfor å hjelpe andre gamere med å unngp spoiler velger du å være spydig mot TiLT? Fantastisk. Da kan jeg vel si at du spoilet for meg rimelig godt før han fikk sjansen til å si ifra om noenting, så vennligst oppdater posten din. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hæ? Kan du forklare det nærmere, er du snill? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skriv f.eks over spoileren "Ikke les hvis du ikke er ferdig med Uncharted!" Så slipper du og ødelegge handlingen for andre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men... nå er jeg forvirret. Skjul-tagger skal inneholde spoilere. Når jeg i tillegg referer til Uncharted, synes jeg at det er opplagt å ikke trykke dersom man ikke vil bli spoilet. Og dere var sarkastiske hele tiden, ikke sant? Eller misforstod jeg det også? Trodde TiLT var ironisk når han sa det han sa, ettersom han skrev "Best om spoileren blir fjernet" på slutten. Jeg må beklage om jeg har spoilet for deg, Lakus, eller noen andre. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil si det er nærmest obligatorisk å eie et GTA IV. Ellers, hvis du skal ha noe "PS3 only", hadde jeg nok valgt LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå