Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) For oss som er veldig aktive i småprat delen av forumet, hadde det vel verdt veldig kult å se hvor mange innlegg man totalt hadde, altsa både de som teller og de i småprat delen. Hadde vært interrisant. Edit: så at jeg var litt dårlig til å forklare, kan gjerne gi en nærmere en hvis det trengs. Endret 4. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mener du som funksjonen på diskusjon.no, hvor hver enkelt bruker sin profil hadde et valg som viste hvor mange poster brukeren hadde i hver enkelt kategori? Isåfall tør jeg si at det var Ueland som sto for den funksjonen, og at det da kanskje er litt vanskelig å få noe lignende hit. Men dette er bare gjetning fra min side, så det er kanskje greit å vente på et mer kvalifisert svar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror vel at alle innleggene har blitt telt, hvordan ellers vises de når du trykker på antall poster i tråden. Vil ikke tro at det er så avansert, hvis det plusser alle innlegg i trådene. Lenke til kommentar
eak2k_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noe som dette: http://forum.gamer.no/index.php?session=&a...=who&t=1765 ? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er så viktig med postcount? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) E-penis. Nei da, det er vel noe med statistikk og slikt, som jo alltid er moro! Litt selvmotsignede egentlig, for jo mer de skriver her jo mindre spiller de - og det rimer ikke i et forum om spill Personlig visste jeg ikke en gang at det var en knapp som het "antall poster i tråden". Endret 8. mars 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det finnes en slik knapp på hver enkelt tråd, og derfor bør det ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 E-penis. Nei da, det er vel noe med statistikk og slikt, som jo alltid er moro! Litt selvmotsignede egentlig, for jo mer de skriver her jo mindre spiller de - og det rimer ikke i et forum om spill Personlig visste jeg ikke en gang at det var en knapp som het "antall poster i tråden". Hva med oss som gjerne poster litt på forumet mens vi spiller da? Skriver gjerne et innlegg eller to når jeg er død i Gears eller venter på å få resources i Halo Wars. vet forsåvidt ikke om jeg har lyst på en knapp som viser alle innleggene.. da kommer det for dage hvor mye tid jeg bruker på det forumet her :-/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det finnes en slik knapp på hver enkelt tråd, og derfor bør det ikke være så vanskelig. Litt tungvint å trykke denne knappen i hver eneste tråd man noensinne har postet i i Småprat kategorien for å få meg seg den reelle postcounten sin. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er så viktig med postcount? Postcount er ikke så viktig, men det er morsomt å se hvor man er mest aktiv. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vil gjerne at "Mine innlegg" linken, gir meg muligheten til å se "mine innlegg". Med andre ord, ikke bare hvilke tråder jeg har postet i, men ta meg til min siste post, slik at jeg kan fortsette der jeg slapp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vil gjerne at "Mine innlegg" linken, gir meg muligheten til å se "mine innlegg". Med andre ord, ikke bare hvilke tråder jeg har postet i, men ta meg til min siste post, slik at jeg kan fortsette der jeg slapp. Den knappen viser første uleste innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg