Wackowacko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg har en kinesisk versjon av PS3. Då jeg fekk den så var det runding som er hovudknappen og ikke "X" som det er på de europeiske. Hvordan kan jeg skifte dette, har sjekket på instillinger og slikt, men finner det ikke. Kansje er det jeg som nesten er blind? For jeg får det vertfall ikke til Endret 5. mars 2009 av Wacko Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hovedknapp? Er vel ingen av knappene som er hovedknappen? Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Vet ikke hva jeg skal kalle den. Men på de "vanlige" PS3 er det knappen "X" en skal trykke på når en skal gjere noe eller bekrefte noe, og som regel den "runde" knappen når en skal gå tilbake. Med meg er det omvendt, og får ikke til å forandre dette. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ah, skjønner. Nei vet ikke hvordan man skal forandre det jeg heller, men du blir sikkert vant til det om du bruker det ofte nok Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, jeg har blitt vant til det. Men det er kvar gang noen andre kommer og spiller at med meg, så begynner det å klage <_< . Dessuten blir det uvant for meg når jeg spiller med andre på deres PS3:) Er ikke akkurat noe stor problem, går helt fint, men om jeg visste hvordan jeg skifter, så ville jeg gjort det. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Yeah, de bruker 'O' istedenfor 'X' som 'confirm'/'enter' i Jap. Hadde en jap PSP engang og måtte bare pent venne meg til det. Tror ikke du kan endre det, da det er kodet inn i ROMen til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå