gtr86 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Noen som har testet denne? Lurer også på om de originale viftene slår seg av ved bruk av swordfish vifta? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT Denne vifta koster 70 inkludert frakt! http://cgi.ebay.com/NEW-Cooler-Cooling-Int...A1%7C240%3A1317 Endret 4. mars 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 En kompis av meg har den på en 360 Halo 3 edition. Kan ikke si den gjør den merkbart stillere, then again har han ikke fått RROD enda^^ Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 var den godkjent av microsoft egentlig? Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor skulle man ville kjøpe noe slikt, egentlig? Kan ikke det økte stømforbruket som følge av flere vifter føre til like store problemer som varmen? Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Min release konsoll bråker temmelig godt selvom man installerer spillet... dvs at enkelte spill gjør slik at viftene går for full pinne(gta 4 og halo wars). Men dog når jeg spiller cod4 og race pro, så bråker ikke viftene noe særlig i forhold... Men er det da slik at noen spill produserer mer varme enn andre, slik som de spillene jeg har? For da kunne det jo vært kjekt med ekstra vifter, dog de ikke bråker mer enn når de originale går som "normalt". Da blir det jo mere kjøling, ergo de originale viftene holder seg mere stabile på et mindre "turtall". Tror jeg blir å bestille den vifta til 70 kr ifra Ebay.. Hvis den bråker som f.... så gjør det jo ikke så mye da det kun er 70 kr som går i dass En kompis av meg har den på en 360 Halo 3 edition. Kan ikke si den gjør den merkbart stillere, then again har han ikke fått RROD enda^^ Går vifta på jevnt turtall hele tiden, eller går den opp og ned? Endret 4. mars 2009 av The StigMeister Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare så dere har blitt advart så vil ikke Microsoft reparere konsollen din om de finner ut at du har hatt en slik tredjeparts vifte montert på den. Hvordan skal de finne ut det? Vel, det har tidligere vært flere som har fått brennmerker bak på konsollen sin pga lignende vifter. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Bare så dere har blitt advart så vil ikke Microsoft reparere konsollen din om de finner ut at du har hatt en slik tredjeparts vifte montert på den. Hvordan skal de finne ut det? Vel, det har tidligere vært flere som har fått brennmerker bak på konsollen sin pga lignende vifter. Modnet.no kommer til å få inn en ny vifte ifra Nyko. Denne har egen strøm adapter, og skal være bedre og mindre enn den forrige. Har egen termostat også.. Så dvs at det kan ikke merkes på noe vis at den har blitt brukt på xboxen http://cgi.ebay.com/Nyko-XBOX-360-NEW-Inte...bayphotohosting Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) jeg kjøpte meg nettopp en Swordfish kjølevifte fra lefdal. Men når jeg skulle montere den så fikk jeg et problem med strøm adapteren som skulle settes inn i vifta. Det er en slags hvit plastikk tupp som stikker opp, så jeg får ikke plassert strøm ledningen inn i vifta. Må jeg kjøpe en egen strøm adapter til denne vifta? Se på bildet så ser dere hva jeg mener Endret 15. april 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg har gått til en del butikker og spurt litt angående den kjøleviften, men ingen kunne gi meg svar på hvorfor den var sånn å at jeg ikke fikk inn strøm ledningen. Håper at noen her på forumet kan hjelpe meg med hva jeg må kjøpe eller gjøre for at den skal virke på min 360. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 jeg har gått til en del butikker og spurt litt angående den kjøleviften, men ingen kunne gi meg svar på hvorfor den var sånn å at jeg ikke fikk inn strøm ledningen. Håper at noen her på forumet kan hjelpe meg med hva jeg må kjøpe eller gjøre for at den skal virke på min 360. Det er fordi hver revisjon av 360 har forskjellige kontakter. 203w, 175w og 150w som er den nyeste. Så du må i såfall finne ut hvilken kontakt som passer og skaffe deg en slik plugg. Lettere sagt enn gjort å få tak i vil jeg tro. Vil heller anbefale deg å drite i hele vifta. Hadde en lignende vifte selv og den skapte bare problemer med strømtilførselen til maskinen. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Men det gikk jo ann å feste den til Xboxen. Den har riktig strøm plugg på den ene siden, bare ikke den andre siden. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men det gikk jo ann å feste den til Xboxen. Den har riktig strøm plugg på den ene siden, bare ikke den andre siden. Nettopp. Litt vanskelig å forklare men nyere 360 modeller har annerledes plugger. Så en 150w strømforsyning (jasper) f.eks vil ikke kunne plugges inn i en eldre 360 (som krever enten 175w eller 203w). Den vifta ble sikkert laget før den 360'en du har derfor passer ikke strøm inngangen fordi MS har endret den. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skjønner, har i hvertfall fått solgt den bort nå. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en vifte som kan passe til de nyere 360 maskinene for en billig penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå