Joachim_F Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eiere av PC og Xbox 360 kan snart jakte på fisk under vann. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spennende Håper de legger til at man skaffe seg kamera, slik at man kan ta bilder =p (ja, jeg vet det er meningen man skal FISKE) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spennende! Skal definitivt titte nærmere på det ja! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Får håpe dere minner meg på det når det kommer ut. For dette kommer jeg lett til å glemme. Skal testes. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har ventet lenge på et ordentlig undervanns-spill, får håpe det blir bra. Tipper PETA kommer til å klage på at man dreper sjøkatter. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kult, kult. Husker jeg spilte en Playstation-demo av et eller annet undervannsspill når jeg var mindre, der man dykket og kunne fange forskjellige fisker med nett og greier. Lengre borte så kom man borti et skip med et jævla digert beist som beboer. Jeje, har hatt lyst på noe lignende helt siden. Livet under vann er alltid fascinerende. Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bra at det blir flere utviklere som satser på det vestlige markedet, eller som i heletatt gidder å slippe de her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå