mcgroven Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Britisk utgiver går i strupen på Wii-spill av dårlig kvalitet. Les mer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Store ord La oss håpe de også holder mål. Endret 4. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kommer veldig mange drittspill til Wii fortiden ja, altfor mange. Håper Dirt 2 blir bra, Wii mangler seriøse racing spill. Blir nok likevel til at jeg kjøper det på PS3 eller X360 da Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bra holdning dette her. Men det artige er at Codemaster tidligere lagde nettopp billige drittspill, men den gang for C64. Fint at de har forandret seg. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Overlord: Dark Legend til Wii er ikke Overlord 2, men et eget spill som fortsetter originalen, men er ikke en direkte oppfølger da dette er en annen Overlord. Overlord 2 kommer til PC, Xbox 360 og PS3. – Man kan ikke overse Wii, men det er snodig å se hva andre utgivere driver med. Codemasters har hatt en mer forsiktig tilnærming til Wii, noe som har vært riktig å gjøre. Ikke at jeg sier at showelware på Wii er ok, men jeg tror nok ikke å tjene penger er galt heller. Man kan si hva man vil, men å tjene lettvinte penger på Wii har faktisk hjulpet en rekke selskaper lage større titler. Noe Ubisoft selv har sagt. Men såklart er jeg for bedre satsning på Wii. Overlord: Dark Legend er teknisk imponerende med blant annet dynamiske skygger fra trer og verden rundt. Bare de fikser frameraten og litt av popup problemer. De versjonene ser ut til å ha fikse det meste av dette heldigvis. Blir nok fikset til lansering, da det er lenge igjen. Endret 4. mars 2009 av TCi Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hør hør! Hvis codemasters følger opp så har de min respekt. Har venta på at noen med baller tør å lage et spill til wii som ikke er et gammelt spillkonsept "optimalisert for å kunne utnytte de unike kontrollene på wii" Endret 4. mars 2009 av Magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå