Gå til innhold

Codemasters kritiserer Wii-utgivere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overlord: Dark Legend til Wii er ikke Overlord 2, men et eget spill som fortsetter originalen, men er ikke en direkte oppfølger da dette er en annen Overlord. Overlord 2 kommer til PC, Xbox 360 og PS3.

– Man kan ikke overse Wii, men det er snodig å se hva andre utgivere driver med. Codemasters har hatt en mer forsiktig tilnærming til Wii, noe som har vært riktig å gjøre.

Ikke at jeg sier at showelware på Wii er ok, men jeg tror nok ikke å tjene penger er galt heller. Man kan si hva man vil, men å tjene lettvinte penger på Wii har faktisk hjulpet en rekke selskaper lage større titler. Noe Ubisoft selv har sagt.

Men såklart er jeg for bedre satsning på Wii. Overlord: Dark Legend er teknisk imponerende med blant annet dynamiske skygger fra trer og verden rundt. Bare de fikser frameraten og litt av popup problemer. De versjonene ser ut til å ha fikse det meste av dette heldigvis. Blir nok fikset til lansering, da det er lenge igjen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Hør hør!

Hvis codemasters følger opp så har de min respekt. Har venta på at noen med baller tør å lage et spill til wii som ikke er et gammelt spillkonsept "optimalisert for å kunne utnytte de unike kontrollene på wii"

Endret av Magic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...