Master Of The Wind Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg vurderer å kjøpe Asetek WaterChill for å fjerne all unødvendig støy å klokke litt til og har noen spørsmål. 1. Må man bytte pumpe for å bygge ut WaterChill? 2. Hvor godt sitter slangene, tåler de å humpe rundt i en bil på nordnorske veier uten å hoppe av? 3. Trenger man å kjøpe noe annet ekstra enn goop for å montere den? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg vurderer å kjøpe Asetek WaterChill for å fjerne all unødvendig støy å klokke litt til og har noen spørsmål.. 1. Må man bytte pumpe for å bygge ut WaterChill? Den kan bygges ut med vga og chips-set kjølere, så den skal holde fint. 2. Hvor godt sitter slangene, tåler de å humpe rundt i en bil på nordnorske veier uten å hoppe av? Slangene sitter godt, men ville nok ha sjekket dem etter en sånn humpetur før jeg slo maskinen på. 3. Trenger man å kjøpe noe annet ekstra enn goop for å montere den? Man trenger ikke engang kjøpe goop. Den som følger med er blitt testet til å være like bra som Artic Silver 3 Skal du bygge ut til fullt sett senere er større radiator det eneste som kunne vært aktuelt å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Anngående goop; http://www.ocshoot.no/arctic_danfoss.htm Som dere ser så er det nesten ingen forskjell når man får systemet ned under 0grader C. Men ved De temparaturene du får i et vanlig Vannkjølingssystem er nok AS3 et par hakk bedre. ( Følg linken på testen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå