mcgroven Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi har nok ikke sett det siste av Halo-helten. Les mer Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jajajajjajajjajajajajjajajjajajajjaa!!!! Blir så glad hver gang jeg leser om Master Chief! Vil se og spille mer med han! Gleder meg allerede til Halo 4 Endret 4. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spartan Master Chief Petty Officer John-117, I can't wait to see you again! You're the man! (Langt navn/tittel han har foresten) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tviler på at de avslutter en av de største spillfranchisene noensinne så tidlig ja Peter Jackson har vel og noe på gang.. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gleder meg! Håper virkelig at det kommer et Halo 4, og at vi får se det denne generasjonen. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 YEAH! Håper de severer et spill med glimrende grafikk samtidig som vi får en spennende og engasjerende historie. Når det gjelder multiplayer er ikke den akkurat flawless(H3), så jeg håper bungie tar seg all den tid de trenger og leverer tidenes beste multiplayer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Aaah, dagen ble akkurat MYE bedre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Savner John. Ja. Er derfor jeg jevnlig koser med med Combat Evolved. Er så mange perioder det bare er Chief og Cortana, og da vet du at det er enten eller.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) 1. Skulle ikke studioet legges ned? 2. Siden Bungie ikke eies av MS, kanskje Halo 4, ikke ODST, kommer 4'ern kanskje til PS3'en. Endret 4. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 HCG Det er Ensemble som legges ned, ikke Bungie. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Oja, shit. Det var det. Og jeg som faktisk så Ensemble sin avskjedsvideo :| Og iharal3, les posten min om igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, HCG, det kan ikke skje. Jeg mener; det er ikke mulig. "Halo" navnet eies ene og alene av Microsoft, og MS har også førsteretten på alle fremtidige prosjekt fra Bungie. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hæ? Så Halo 4 kan ikke gå multiplatform! OMFGWTF? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 MS har også førsteretten på alle fremtidige prosjekt fra Bungie. Med andre ord kan man vel si at de eier navnet Halo, for ikke snakk om at de noengang kommer til å gi fra seg et spill i den serien. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke gi fra seg, men kommer til PS3 også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det skjer ikke. Vil du spille Halo spill må du enten skaffe deg en Xbox 360 eller vente til de blir tilgjengelige på PC. Edit: @Lakus; jeg sier vel ganske tydelig at MS eier Halo navnet? Det var jo først og fremst derfor de kjøpte Bungie. Endret 4. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 F***, f***, f***! Ja vel, skulle skaffe XB uansett. Noen som kan komme med et passende brukernavn på XBL til meg? PM Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Alien Kid. Måtte bare Men som sagt så tror jeg nok du skal se langt etter noe Halo på annet enn Xbox og PC. Som Laland sier så er Halo grunnen til at Microsoft kjøpte opp Bungie for 10 år siden. Det jeg lurer på er hvilken vinkling og tidsramme det eventuelle spillet vil få/har. Håper det er mens det ble fremdeles fantes Spartanere. Kjempe sammen med en fire-fem andre Spartanere i visse oppdrag hadde vært konge. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig med Lakus, kunne også ha tenkt meg noen områder med "full scale war", skyttergroper osv. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Litt komisk at du tror at Bungie skal legges ned når de for ett år siden slapp et spill som solgte for over 1 mrd den første uka ^_^ Gleder meg til fortsettelsen og håper vi får se en multiplayer som danker ut det aller meste, skal ikke så mye til btw...... Halo 3 har jo den beste MP IMO <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå