leterel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har lest en stund på gamer.no nå og plutselig slo det meg: Hvorfor har dere kun mannlige anmeldere/skribenter? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi hadde et par kvinnelige skribenter for 3-4 år siden, men de sluttet dessverre. Nå er det nesten ingen kvinnelige søkere, og de få som har søkt har ikke kvalifisert seg :-) Lenke til kommentar
leterel Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 OK. Bare undret meg. VG har vel 2-3 stykker som alle skriver godt. Tror de fleste publikasjoner er tjent med et med et mangfold i staben. Men da skjønner jeg at det i dette tilfellet har naturlige forklaringer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mystisk emnetittel. Man må vel regne med at begge kjønn blir vurdert likt i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 VG har vel 2-3 stykker som alle skriver godt. Rune Fjeld Olsen, Anders Bjerring og Kjetil Svensen skriver om spill for VG. Mener du at de egentlig er kvinner som bruker falske navn og bilder av seg selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Rune Fjeld Olsen, Anders Bjerring og Kjetil Svensen skriver om spill for VG. Vil tro Leterel snakket om hele VG sin nettavis, da det ikke er noen kvinnelige skribenter i spilldelen deres. Og litt Off Topic må jeg nesten si at emnetittelen nå viser til det motsatte av trådens emne Litt morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vg nett spill hadde ei skribent(inne) som het Marianne eller noe før. Hun var ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Maren Omli Flasnes og Kristine Storli Henningsen skriver jevnlig for VG, eller har i hvert fall gjort det tidligere. Jeg antar at de fleste spillmedier ønsker flere kvinnelige skribenter, men det er ofte lettere sagt enn gjort. Alle jenter og kvinner som kunne tenke seg å skrive for oss er naturligvis hjertelig velkomne til å søke. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Maren Omli Flasnes og Kristine Storli Henningsen skriver jevnlig for VG, eller har i hvert fall gjort det tidligere. Jeg antar at de fleste spillmedier ønsker flere kvinnelige skribenter, men det er ofte lettere sagt enn gjort. Alle jenter og kvinner som kunne tenke seg å skrive for oss er naturligvis hjertelig velkomne til å søke. Det var de jeg tenkte på ja. Særlig Maren synes jeg har gode anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå