Enceladus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan bekrefte at det bare kommer til boksen og ikke pc? Isåfall kjøper jeg det på 360en. Kommer det på pc kjøper jeg det heller der. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 så jeg vil ikke finne det på pc om noen år da? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg tror nok ikke det, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er Microsoft Game Studios som har laget spillet (sammen med Lionhead, ofc), så strengt tatt KAN det skje, men de har selv sagt at de vil holde det xbox exclusive, så ville ikke satset på det, nei. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Okidoki Da blir det kjøp på meg. Har jo tross alt 300,- i tilgode på gamer butikken. Og jeg vil rollespille nå! Takker så mykke! ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gjetter på at det er på PC iløpet av neste vår. Men, det er en knalltittel på Xbox, så ikke nøl med å kjøpe! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er Microsoft Game Studios som har laget spillet (sammen med Lionhead, ofc), så strengt tatt KAN det skje, men de har selv sagt at de vil holde det xbox exclusive, så ville ikke satset på det, nei. Dette er jo noe som strengt tatt ikke henger på greip, Mass Effect skulle jo være akk så eksklusivt men det kommer jo på pc, samme med Gears of War som også kom til pc, til og med med en oppdatering. Har hørt mange rykter om Fable 2 til pc, men tror ikke jeg hadde holdt pusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå