Aerow Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Excite Trucks var jo genialt men Excite Bots Trick Racing? Nintendo har skuffet meg. Hadde håpet at de skulle lage et Excite Bikes spill men ikke dette. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og hva er det som er så skuffende? Dette er Excite Trucks, bare med enda mer sprøe ting. Noe som bare er positivt. Og inntrykk så langt ser lovende ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alle inntrykkene så langt sier at det bygger videre på gameplayet til Excite Truck samtidig som det har en del velfungerende nyvinninger. De sier også at spillet er mye bedre enn forgjengeren. Dessuten har det online multiplayer. What's not to like? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eneste jeg synes er litt synd er at det mangler 4 player split screen. Ja, det krever sikkert litt av wiien, men jeg føler/tror at slike spill er perfekt for når du har kompiser over. Er ikke særlig morsomt med kun to spillere siden da vil jeg (som har spilt det før) vinne hele tiden. Og ingen av dem har Wii. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så spillet fikk solide 8,4 hos IGN. Her er videoreviewen deres http://wii.ign.com/dor/objects/14325482/ex...vdr_042309.html Har utrolig lyst på dette spillet merker jeg, noen som vet når det kommer ut her hos oss? Begynner ivertfall virkelig å komme mange gode spill til Wiien nå Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal nok skaffe begge disse racingspillene til Wii Kan vel finne dem på ebay Jeg er faktisk storfornøyd med Wiien!! <3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har spillet fått dato i Europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå