Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei, jeg lurer på om noen av desse spillene er verdt å kjøpe? Dark Sector John Woo Presents: Stranglehold Prey Overlord Clive Barker's Jericho: Special Edition Alle spillene er på Xbox 360 Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har bare prøvd Stranglehold og det er et helt greit spill. Det er action hele tiden, men jeg gikk lei etter hvert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Ok. Er det verdt 50kr? Noen andre som har prøvd de andre spillene? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan se om det ligger noen demoer på Live. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 God idè! Hadde fortsatt vært greit med erfaringer på hele spillet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Overlord har jeg spilt gjennom, absolutt underholdende. Mye humor, og hele spillet er et stort nikk til Dungeon Keeper. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg elsket Stranglehold, jeg vil sammenligne det med Snakes on a Plane. Billig action som ikke skal taes altfor seriøst, nytes med en kald cola og masse popkorn. Det ligger en demo på marketplace, test den - Så skjønner du alt spillet handler om. Kjøpte selv spillet for 150 kroner i CE-versjon, og det var verdt hver krone. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Overlord og Prey er jo ikke så aller værst. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dark Sector kjøpte jeg fra Play.com forrige uke for £4.99 syns det var verdt penga iallefall. Stranglehold er et spill som du blir fort lei, det levde ikke opp til mine forhåpninger. Prey er helt greit, litt utdatert nå, men som helgemoro er det helt greit, du runder det på en kveld. Overlord er sånn bob-bob, får du det til en grei penge så slå til, det er bra men har mange irriterende momenter. Jericho likte jeg ikke i det hele tatt, det å hoppe mellom folka og sånt ble altfor uoversiktlig for meg, Clive Barker er ikke skummel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) OK. Kanskje det blir Overlord på meg da. 100kr er ikke så mye. Endret 3. mars 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Overlord til en hundring er en god deal! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har bare prøvd Overlord, og likte spillet rimelig godt. Det er ikke et spill du vil huske resten av livet, men en morsom liten opplevelse. Mye humor trekker definitivt opp. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Stranglehold er også verd en hundrings. Mye action, bullet time og helt grei historie. Blir aldri kjedelig å ligge på rullebord i bevegelse mens du plukker ned fi etter fi i slow motion, eller å henge i lyskrone mens du skyter et par slemminger med shotgun i slow motion. Anbefales. £5 hos Play.com. Endret 3. mars 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Stranglehold er også verd en hundrings. Mye action, bullet time og helt grei historie. Blir aldri kjedelig å ligge på rullebord i bevegelse mens du plukker ned fi etter fi i slow motion, eller å henge i lyskrone mens du skyter et par slemminger med shotgun i slow motion. Anbefales. £5 hos Play.com. Takk for tips! Selv bestilte jeg Dark Sector for samme pris Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Tok å bestilte Overlord, Dark Sector og Stranglehold. 3 spill for 200kr er ganske bra. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det får du de ikke brukt på Gamestop for engang Kanskje pr. stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå