Gå til innhold

Er noen av desse spillene gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsket Stranglehold, jeg vil sammenligne det med Snakes on a Plane.

Billig action som ikke skal taes altfor seriøst, nytes med en kald cola og masse popkorn.

Det ligger en demo på marketplace, test den - Så skjønner du alt spillet handler om.

Kjøpte selv spillet for 150 kroner i CE-versjon, og det var verdt hver krone. :)

Lenke til kommentar

Dark Sector kjøpte jeg fra Play.com forrige uke for £4.99 syns det var verdt penga iallefall.

Stranglehold er et spill som du blir fort lei, det levde ikke opp til mine forhåpninger.

Prey er helt greit, litt utdatert nå, men som helgemoro er det helt greit, du runder det på en kveld.

Overlord er sånn bob-bob, får du det til en grei penge så slå til, det er bra men har mange irriterende momenter.

Jericho likte jeg ikke i det hele tatt, det å hoppe mellom folka og sånt ble altfor uoversiktlig for meg, Clive Barker er ikke skummel.

Lenke til kommentar

Stranglehold er også verd en hundrings. Mye action, bullet time og helt grei historie. Blir aldri kjedelig å ligge på rullebord i bevegelse mens du plukker ned fi etter fi i slow motion, eller å henge i lyskrone mens du skyter et par slemminger med shotgun i slow motion.

Anbefales. £5 hos Play.com.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Stranglehold er også verd en hundrings. Mye action, bullet time og helt grei historie. Blir aldri kjedelig å ligge på rullebord i bevegelse mens du plukker ned fi etter fi i slow motion, eller å henge i lyskrone mens du skyter et par slemminger med shotgun i slow motion.

Anbefales. £5 hos Play.com.

Takk for tips! Selv bestilte jeg Dark Sector for samme pris :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...