Joachim_F Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Utviklerne av Stalker har gitt ut en eldgammel betautgave av spillet Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde jeg spilt noe særlig på PC hadde jeg nok testet dette. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Definitivt interesant... må sjekkes ut. Tror ikke det er så viktig å kunne russisk for å skjønne seg på hva man skal gjøre. Og hvem vet - spiller man lenge nok, lærer man kanskje russisk Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen har postet en patch for å oversette det til engelsk i tråden, men jeg vet ikke om den virker. Denne betaen er fra da spillet var virkelig lovende, så jeg må teste den;et ferdige S.T.A.L.K.E.R. var et bra spill det, men de fjernet veldig mye... Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Eit artig påfunn. Dette kan gi eit godt innblikk i korleis spelet har utvikla seg. Absolutt noko som må testast ut ein gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå