Filmvenn Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Eat Lead er et lett spill å få achievements i. I tilegg er det bedre enn mange andre skytespill som har kommet ut de siste måndene. Funny nok så får du achievement for på 60G for å bare se credits i sin helhet. Ca. 3-5 min du kan bruke til å gå på do eller noe sånt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fikk endelig rotet meg til å farme de siste par tusen experience jeg behøvde for siste achievement i skate 2. Er fornøyd med 1250 av 1250. Online Legend: 50G Achieve Legend Rank Online Skate: 1000/1000 Skate 2: 1250/1250 Clive Barker's Jericho: 1000/1000 Også to som ikke er helt ferdig, men som jeg er veldig fornøyd med. Gta IV: 1145/1250 Gears of War 2: 1350/1425 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Doom: Rapage 35 G - RAMPAGE Complete all levels on UltraViolent mode. Doom 200/200 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Call of Duty: World at War. Spilte igjennom på Veteran og det var mildt sagt et helvete på nest siste oppdrag, Heart of the Reich. Hardened War Hero: 100G Complete the game on Hardened or Veteran difficulty. (Solo only) For the Motherland: 30G Complete 'Heart of the Reich' on Veteran difficulty. (Solo only) Edit: I dag tok jeg resten, 1000/1000 ;D. Brukte et par forsøk på å få til "Down 45 Japanese Zeros in 'Black Cats'.". Utrolig dårlige maskingevær på det flyet. Endret 29. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Call of Duty: World at War.Spilte igjennom på Veteran og det var mildt sagt et helvete på nest siste oppdrag, Heart of the Reich. Nice, føler deg på den. Holdt på å gå av skaftet et par ganger når jeg skulle ta ut de fire Flak kanonene på dette brettet, men gud hvor deilig følelse når man klarte det. Veteran er ikke for folk med dårlig hjerte eller tynnslitt tålmodighet Endret 29. april 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har klart "Save This Film" i Halo 3? Hvordan klarte dere i så fall det? Noen gode tips? Har nesten klart den 2 ganger (den ene gangen (Swat på Orbital) ble jeg slått ned av en team mate når jeg hadde fått 18 kills. Ble sinna da! Arg!). Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har fått den på "uærlig" vis. Jeg spilte med en kamerat som hadde 3 gjester, så vi var fullt Party. SÅ møtte vi 2 folk og jeg havnet på det andre laget, så da fikk jeg kameraten min til å ikke drepe meg Men har vært veldig nærme ved et par anledninger på team BRs på Sandbox. Da er taktikken å holde seg ved basen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Blir mye posting fra min side fortiden. Mile High Club: 20G Sky dive to safety on Veteran difficulty Tok noen forsøk, og fy faen så sint jeg ble etterhvert. 1000/1000 COD4 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 brodern satt i 6timer Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Tok meg 2 timer på lillejulaften. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hva syntes folk om multiplayer achivements? Selv kan jeg ikke fordra dem, det fører til boosting og ødelegging av online-opplevelsen. Der syntes jeg COD4 går frem som et godt eksempel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Så lenge de ikke er heelt uoppnåelige (Gears of War!) er det greit. Halo 3 har noen morsomme (Mongoose Movdown, Two for One) som ikke kan planlegges, med mindre du bruker regionfilteret til å leke deg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 ... som folk gjør. Da er vi igang. Altså, det er greit at de booster, men dumt at det ødelegger opplevelsen for andre. Det er noe annet i social, der opplevelsen ikke blir ødelagt for andre (så lenge du har ett fult party). Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Liker ikke multiplayer achievements, flere achievements jeg aldri i verden får da det trenger så mye innsats i multiplayer. Synes heller de kan ha et ranking system med premier for online, som CoD4. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Enig i det, jeg er en sucker for Sp opplevelser, og syntes det er synd å måtte gå glipp av en del achievements pga jeg ikke vil utforske en Mp del på et spill. Sånn som Dark sector og Stranglehold, som jeg har spilt i det siste, hva er vitsen med MP achievements der, ingen spiller det online og er bare farm crap. Endret 1. mai 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg fikk the explorer i Fallout 3 uten å ha perken. ^_^ Endret 1. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Brothers in Arm: Hell's Highway da? "Spill hver dag i 100! dager og "Spill på den 17 September". Latterlige achievements. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Enig med Joakim_B. merker jo selv at jeg fra tid til annen dropper å tenke på hjelpe mine medkamerater for å heller prøve å sanke inn en achievement eller to :/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) ENDELIG fikk jeg denne i Pure. Freestyler Extend a Freestyle event past the third lap. Endret 1. mai 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Syntes at man burde få rundt 4-500 gs for en helt alminnelig SP gjennomgang, 200 ish med collectibles og vanskelighetsgrader o resten online hvis tilgjengelig. Jobber hardt for Zombie Genocide eller noe på L4D. Drepe 53.941 zombier eller noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå