samco Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 siste achivmentene litt vanskelig egentlig <_< men kan vel skrive om moen spill jeg har spilt i det siste.... death smiles1....... japan death smiles1....... usa death smiles2....... japan jurrasic the hunted usa no more heroes..... japan xSAMCOx på live Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Treasure Hunter Achievementen på Final Fantasy 13 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ikke siste achievemente jeg har fått tak i, men veldig glad for å ha gjort ferdig disse i Castlevania: Harmony of Despair. Wicked Deep Pockets 20G Amass 1,000,000 gold. Pack Rat 20G Collect 300 different types of items. Nå har jeg alle achievementene bortsett fra Slaughtervania 20G Rack up 10, 000 Kills Er oppi ca. 6 000 kills. Så heldigvis har jeg ikke så utrolig mye igjen at det gjør noe, men det kommer nok til å ta noen dager til å ta den achievementen da jeg fokuserer på Mafia 2 nå. Forresten mitt favorittspill i Arcade Summer-lineup`en. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Game Room: Machine not Man - Spend 24 hours total playing games in your arcade (20GS) Det har gått mye i Shao-Lin's Road den siste tiden. Jeg kommer neppe til å nærme meg toppen av highscore-listen, men det er utrolig artig alikevel. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fikk vingene mine på GOW2 i dag, 25x XP og KotH boosting=win. Kom litt sent til festen som var i gang her og på TA, men med litt pågangsmot, lobbyvirksomhet og god bruk av forumet på x360a fant jeg folk som skulle samme veien som meg Nå skal det sies at jeg ikke nødvendigvis er så veldig stolt av denne achievementen, men det er gøy å ha fått den likevel. Det krevde jo sitt uansett Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Runda Halo Reach og 6 for 370, ikke verst:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er oppe i 40 av 49 achievements i Halo: Reach. Blir nok full pott om noen uker, kanskje slutten neste uke. Klarte å runde Halo 3: ODST på 7 dager etter release. Selv uten at jeg prøvde noe særlig og drev med Band Hero/GH5 samtidig. Men ODST var veldig lett. Firefight-achievementene i Reach er veldig lette takket være custom modes. Endret 16. september 2010 av Maury Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 alle playboymagazines + alle wantedposters i mafia 2.Wantedplakatene var meget slitsomt/kjedelig(159stk). Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 "Problemet" med Reach er at MP-cheevosene kommer til å ta litt tid. "Make It Rain" er vel den som kommer til å ta lengst tid, i og med at du må være Lt. Colonel. Det er vel rundt 450 000cR som skal til før du oppnår den ranken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ser ikke det som et problem. Det er da sannelig mye lettere å ranke i Halo: Reach enn tidligere. Score Attack/ Gruntapocalypse er jo gangske fin måte å booste på. Jeg har boostet værre før, så Reach ser jeg ikke som et problem å maxe ut. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det var derfor jeg skrev "problem". I tillegg, vet jeg at jeg komme til å spille det mer enn det ranken krever. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har spilt endel Nier i det siste og fikk denne her, selvom jeg ikke satser på den i det hele tatt, ble små nervøs ved slutten, og faktisk ganske glad når jeg så dette: Lightspeed Fighter 10 You completed the game within fifteen hours. Jau 12 min fra å ikke få den Skal gå for de andre achievements også, spillets musikk og stil er etter min mening så fantastisk at disse achievements vil ikke for meg bli stress edit: ikke la dere lure av datoen på save, min 360 er slik når han er ikke koblet til nettet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hehe, heldig der. Selv brukte jeg ca 18 timer på en gjennomspilling, og da hadde jeg massevis igjen å gjøre. Men jeg må si at jeg misliker slike achivements/trophies som går ut på å runde spillet på en viss tid. Det gjør at folk kjapper seg og derfor går glipp av mye som spillet har å tilby. Selv liker jeg å ta meg god tid og utforske det som er. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Fish of Legend 10 You caught a rhizodont. Å komme fram til muligheten for å fange denne fisken var litt stress, men merkelig nok var det lettere å skaffe denne enn den som skulle være nest vanskligst, mest på grunn av at den andre fisken vil ha samme bait som 3 andre fisker, bah! Something Very Special 200 You viewed the fourth ending (Ending D). Da har jeg sett alle sluttene på Nier, svært fornøyd med dette spillet, en historie som virkelig gikk innpå meg, men resten av achievements driter jeg, så mye griding er jeg ikke villig til å gjøre Endret 20. september 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 For dere som bruker Trueachievements slik som meg er siden tilbake. Desverre er mye av dataene fra før januar eller noe sånt borte. Så enten kommer de ikke tilbake før senere, eller så er de helt borte. Siden jobber på best mulig spreng på å komme tilbake nå. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg bruker 360 achievements Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 360 Achievements suger, og er ikke det samme. 360a har omtrent bare en løsning på en achievement, mens TA(Trueachievements) har flere løsninger. Har spart mange timers spilling ved å brukt løsningene på TA etter å ha først ha brukt 360a. Altfor mye random-posting også på 360a. Dessuten har TA muligheter for å sette deg opp med gamere som har samme achievement mye bedre 360a, på TA har de faktisk et system ulikt 360a. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Wow skjer med angrepet? Har aldri hatt en problem med å finne løsning til en axhievement der selv. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Synes 360a funker fint, og danket ut trueachievements med flere uker med løsning på Alpha Protocol. Trueachievements er kanskje for litt mer mainstream kommersielle spill? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Fikk akkurat: Ring Collector, Collect all the Rings in 'Special Stage 1' and Clear the stage Speed's My Game, Clear SPLASH HILL ZONE ACT 1 in less than a minute. Dette var i Sonic 4: Episode 1. Tok maaaange forsøk begge to. Endret 18. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå