cavumo Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Demolition Man 15 Online: get 20 demolish kills Forferdelig deilig å ha den ute av verden! Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Kunne vert stolt av AC achiements, men etter at jeg fikk 99/100 richard flag så orker jeg ikke å gjøre mer hadde lignende opplevelse når jeg skulle ta alle templar ridderne. brukte til og med kart som viste hvor alle var, og når jeg tok den som skulle vært den siste, viste det seg at en av dem hadde gått ut på tur når jeg fant campen hans .__. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Har begynt å fått mange av de siste achievementen og de vanskelige på LFD2. Har nå alle som er vanskelig, bortsett fra "Heartwarmer" som jeg ikke enda har fått tak i. Og Mutation-achievementen for The Passing DLC`et. BRIDGE OVER TREBLED SLAUGHTER 30G Cross the bridge finale in less than three minutes. THE REAL DEAL 35G Survive a campaign on Expert skill with Realism mode enabled. STILL SOMETHING TO PROVE 35G Survive all campaigns on Expert. Første av disse er kanskje litt lett, men jeg sleit med den virkelig. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Alone In The Dark Cockpit Addict 20:G Drive all the way down 59th street in Cockpit view. MouseOver.zip Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 I Burnout Paradise: Elite - Win your Burnout Elite Licence Herlig spill, men nå tar jeg meg en velfortjent pause fra Burnout. Jeg er litt utbrent akkurat nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Trials HD: Demon on Wheels - The Player has completed all Extreme tracks. Inferno II var en frustrerende level, men jeg klarte den til slutt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Noen av stuntringene på Crackdown er jo umulige uten en coop partner, hvilket geni var det som kom opp med den ideen? faen Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Noen av stuntringene på Crackdown er jo umulige uten en coop partner, hvilket geni var det som kom opp med den ideen? faen Jeg spiller litt crackdown for tiden. Legg meg til, så kan vi kanskje samarbeide litt GT: veggizah. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 La deg til! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jo Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 "Destroyed the Destroyer" -Borderlands. Borderlands var et spill som bare ble bedre og bedre jo lenger jeg spilte det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Funnet alle fjæra i AC2 Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Og det gjorde du uten å bruke internetz? :o Funnet alle fjæra i AC2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 aldri xD Måtte skjappe meg å bli ferdig med fjæra så jeg kunne få byttet det inn for et annet spill, nemlig AvP. Appro det, Elite Sniper 15 Kill 10 enemies with head shots from the scoped rifle Dismember Aliens by shooting them in the legs to make them crawl and finish them with a headshot. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Master Protector 15 Get through a Gather with no damage and no one getting to the Little Sister. Den var jævlig vansklig, men klarte den endelig Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Child of the Elder God 10 Veldig enkel, men morsom og en av de beste delene av Alan Wake. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Master Protector 15 Get through a Gather with no damage and no one getting to the Little Sister. Den var jævlig vansklig, men klarte den endelig w00t? Denne er jo dritenkel... :o Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Du tuller vel? Å hindre at little sister mister skade er jo kjempelett, men å unngå å miste liv selv, var svært vansklig, selv med 30 trap rivets, 1 turret og 2 security bots Denne var da ganske morsom! 9-Irony - 5 Paid your respects to the founder of Rapture. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Nei? Jeg klarte det på første banen(ved Ryan Amusment), "Gatheringen" inne i den sjappa der er lett å få den på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Crackdown 2 King of the World 50G Find and collect every Agility Orb in Pacific City. Digg å være ferdig med denne cheevo`en Endret 17. juli 2010 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå