Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den "store" achievement-tråden

Erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt på diskusjon er jeg stolt av alle achievementen som er ute til både Fallout 3 og Oblivion. 1250 på Oblivion og 1100 på Fallout 3.

I tilegg er jeg litt stolt over "Ready For The Sequel" achievementen som jeg har fått til mens jeg har nesten gjort ferdig alle achievementene på Quantum of Solance. Har et par igjen på begge, men har nok alle på HaloWars kanskje iløpet av månden bortsett fra en på HaloWars. I tilegg har jeg fått Hawx nå, så veit ikke helt :p

Lenke til kommentar
UP7yFIc=.jpg Exploding Heads - Pull off 20 headshots. (15)

Fett når man skyter en hund i skallen, så revner hele hodet på langs, men den fortsetter å ville drepe deg.

Eller når man skyter hodet av random zombies og det flyr noe ut av halsen dems.

olol

Vil det si at du har spilt RE5? Før release?

Lenke til kommentar

Fett når man skyter en hund i skallen, så revner hele hodet på langs, men den fortsetter å ville drepe deg.

olol

mange spillsteder "glemmer" seg ut og selger faktisk spill før release! :)

Lenke til kommentar

olol

mange spillsteder "glemmer" seg ut og selger faktisk spill før release! :)

Det kan føre til utestengelse å spille spill før release, bare til orientering. Det skjer nok imidlertid svært sjeldent.

Lenke til kommentar
100%? Eller bare ferdig med historien? Kunne "grinde" meg til 100%, men det var for lite morsomt etter at GTA IV kom ut. Men en fornøyelig opplevelse så lenge det varte! Tror jeg har 825G i det..

100% ja, måtte litt grinding til etter at historien var over, men jeg likte spillet utrolig godt så det gikk fint :)

For meg var det omvendt; måtte legge The Lost and Damned på hylla for heller å spille Bully.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...