Gormers Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men: Er det mulig å legge alle poengene du har fått på andre profiler over til EN profil? Ikke til èn xbox live profil nei, men hvis du vil vise alle achievementene til xbox live, steam, og wow konto dine, på en på en og samme profil/nettside, representert med statistikk på for eksempel hvor skjelne dem er, så ta en titt her:http://www.giantbomb.com/profile/gormers/games/ Endret 13. mars 2010 av Gormers Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Avid Inventor 10 Successfully invent at least 100 items. Use the "U-Invent" machines to make 100 items. You do not have to pick them up. To get extra items for inventions, simply return to previous levels. The enemies will respawn and you will be able to kill them and loot them again. Brass Balls 100 Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber Er glad for at jeg fikk avid inventor rett før siste boss, hadde vært irriterende om måtte gå rundt å samle på ting og tang. Lenke til kommentar
Grumpington Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 fikk meg Retirement Savings Plan - 40GS Earn one billion dollars in total in ranked matches. i Army of Two her igår. endelig ferdig med det spillet og da =) Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Er nok mest stolt av en achievement jeg har fra Bioshock. Ikke fordi at den var spesielt vanskelig å få, men på grunn av måten jeg fikk den på. Er en hidden achievement: Irony The player has taken a picture of Sander Cohen's corpse 10 Hadde nettopp blitt ferdig med Cohen's Masterpiece, når jeg ble nysgjerrig på hva som var i den låste kista, han ikke ville gi meg nøkkelen til. Jeg tenkte meg at han hadde nøkkelen på seg, men før jeg angrep han trodde jeg at det var mulig å ta et bilde for å finne hans svakheter. Det var det ikke, men jeg angrep ham likevel. Etter at jeg hadde drept ham, tok jeg bilde av ham igjen for moro skyld, så viste det seg at nettopp det var en achievement. Jeg lo godt når jeg så hva achievementen het. Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Borderlands Vincible 50 Kill Crawmerax the Invincible Det kosta meg 3-4 millioner dollar og rundt 1 time før jeg klarte å drepe han. Ble glad når han falt i bakken og jeg hørte den fine plingen som sa til meg at jeg endelig har drept Crawmerax og tjent 50 Gamerscore. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Er nok mest stolt av en achievement jeg har fra Bioshock. Ikke fordi at den var spesielt vanskelig å få, men på grunn av måten jeg fikk den på. Er en hidden achievement: Irony The player has taken a picture of Sander Cohen's corpse 10 Hadde nettopp blitt ferdig med Cohen's Masterpiece, når jeg ble nysgjerrig på hva som var i den låste kista, han ikke ville gi meg nøkkelen til. Jeg tenkte meg at han hadde nøkkelen på seg, men før jeg angrep han trodde jeg at det var mulig å ta et bilde for å finne hans svakheter. Det var det ikke, men jeg angrep ham likevel. Etter at jeg hadde drept ham, tok jeg bilde av ham igjen for moro skyld, så viste det seg at nettopp det var en achievement. Jeg lo godt når jeg så hva achievementen het. Du er klar over at det er 2 achievements du ikke får muligheten til å ta nå? Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Det plager meg ikke, siden jeg ikke egentlig er så veldig stor achievement-hore. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Det plager meg ikke, siden jeg ikke egentlig er så veldig stor achievement-hore. ok, ville bare nevne det fordi jeg dreit meg på den for noen år siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Just Cause 2 Top of the World 10G Stand on foot on the highest point of Panau Ikke noe vanskelig achivement, men var digg å få den. Spesielt når du så utaover området spillet er i. Som var herlich. Endret 22. mars 2010 av Maury Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Redemption 20 Complete Game - Light Side Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) FF XIII achievement, secret. Superstar: 80G Earned a 5-star rating in the battle to determine the world's fate. Den er ikke super-hard, jeg viste ikke om den og fikk den ved en overraskelse, så yay me. Endret 23. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
To9R Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Kunne vert stolt av AC achiements, men etter at jeg fikk 99/100 richard flag så orker jeg ikke å gjøre mer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Kunne vert stolt av AC achiements, men etter at jeg fikk 99/100 richard flag så orker jeg ikke å gjøre mer eneste rådet jeg har er å ikke gjør alle flag achievements på engang, Lenke til kommentar
To9R Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja men allikevel, for noen grinde achievements det er i det spillet! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ricky Bricktop 20G Defeat the Downtown End Boss Ikke at han var så vanskelig, men det var rett og slett smertefullt å faile på den oppimot 20-28 ganger. Betyr nå at jeg mangler en cheevo i Scrap Metal. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Da var alle achievementene i The Lost and The Damned tatt. Har også tatt alle jeg gidder i det originale GTA4 og The Ballad of Gay Tony. Gjenstår fremdeles 530 poeng i det spillet (970/1500), men jeg orker ikke tanken på å få 100% i alle TBOGT oppdragene og å tulle med GTA4 sin multiplayerdel. De to achievementene jeg tok i kveld (Get Good Wood og Full Chat) gav meg iallefall de 120 poengene jeg trengte for å komme meg over 40.000 grensa og jeg hviler nå på 40.020 poeng. Endelig kan jeg begynne på Halo Wars. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 A Trusted Ally 20G Complete 49 faction missions. Up to the Challenge 2 20G Complete 50 challenges. To litt tidskrevende cheevos, i tillegg har jeg alle andre bortsett fra de å ha runda spillet på hardcore og experienced. Perfectionist er jeg veldig nær på å få, har rundt 71.09 og trenger 75.0. Så mangler bare den fordømt achievementen med å sette seg inn i 104 kjøretøy(og jeg har 103). Skulle ha kjøpt Limited Edition, da hadde jeg ha hatt sistnevnte cheevo. Regner med å få 1000G/1000G når det kommer mer kjøretøy i form DLC på marketplace. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 A Trusted Ally 20G Complete 49 faction missions. Up to the Challenge 2 20G Complete 50 challenges. To litt tidskrevende cheevos, i tillegg har jeg alle andre bortsett fra de å ha runda spillet på hardcore og experienced. Perfectionist er jeg veldig nær på å få, har rundt 71.09 og trenger 75.0. Så mangler bare den fordømt achievementen med å sette seg inn i 104 kjøretøy(og jeg har 103). Skulle ha kjøpt Limited Edition, da hadde jeg ha hatt sistnevnte cheevo. Regner med å få 1000G/1000G når det kommer mer kjøretøy i form DLC på marketplace. Kan du ikke bare laste ned den gratis Iskrem bilen og hoppe inn i den for å få 104 Kjøretøy? Mener den skal gjelde... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Jo, men hadde den. Heldigvis så fant jeg båten jeg manglet. Fikk achievementen faktisk litt etter jeg skrev innlegget. Nå mangler jeg bare 75%-achievementen som jeg burde få snart, og de to med å runde spillet på de to vanskligste gradene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå