Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tittel sier alt, skriv ned din siste "store/stolte" achievement her og del den med resten av oss. Retningslinjer: 1. Achievements som inneholder SPOILERE eller er en "secret" skal postes i skjul og det skal nevnes hvilket spill achievementen er fra under. 2. Ikke skrive ned hver eneste achievement du unlocker, skriv heller ned noen du er litt mer stolt av. 3. Ikke snakk om "trophies", dette er achievement-tråden! 4. Ha med hvor mye achievementen er verdt. Denne var morsom og "litt" utfordrene å få: Urban Legend Too Own all spots in career mode 40 Er fra Skate 2. Og så en jeg er stolt av: Mile High Club Sky dive to safety on Veteran difficulty 20 Endret 12. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Pebbles_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Den morsomste jeg har fått i det siste The Peterson Play for over fifty hours Ifra FIFA09. Kun verdt EN G Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Her er noen av mine beste achievments.. iallefall de jeg er mest stolt av Suicide Missionary 150G Runne GeoW2 på Insane Ruler of Albion 100G Eie bygninger til en samlet verdi av 1.000.000 gold (takk til Atsjonas ) Endret 3. mars 2009 av Shoberg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ruler of albion må du eie bygninger til en totalverdi av 1 million. Ganske stolt over alle online achievementsene på skate 1, samt party like its 1999 på gears2. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Siste jeg fikk var i Sega Mega Drive Collection: Enter the Beast 10G "Altered Beast: Collect 100,000 pts or higher by the end of the first level" Mangler bare 1 achivement på Fallout 3, Reach Lv20 m. Neutral Karma, 4lvls igjen!!! Endret 3. mars 2009 av Sersjant SEGA Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den siste jeg fikk var "Have fun respawning" i Halo 3 (Extermination på en Mythic map). Den jeg er mest stolt av er nok Mile High Club i CoD 4. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Indomitable Spirit på Ninja Gaiden 2. "Chose to continue the game 100 times." Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ganske stolt over alle online achievementsene på skate 1, samt party like its 1999 på gears2. Den fikk jeg ganske fort. ^_^ I tillegg er jeg fornøyd med å spille gjennom Gears 2 på insane. Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er vel mest stolt av denne: Worldwide legend - Fifa 08. As the Lead Profile in a single player game win 100 Xbox LIVE ranked matches. Denne var jo også litt morsom=P Zombie Genocider - Dead Rising TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Siden jeg ikke har spilt xbox på en liten stund, så drar jeg frem noen jeg er mest "stolt" av. Key To The City You completed GTA IV to 100%. Kan vel også nevne at jeg er fornøyd med gears 2 på insane. Endret 5. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her er noen av mine beste achievments.. iallefall de jeg er mest stolt av Suicide Missionary 150G Runne GeoW2 på Insane Ruler of Albion 100G Eie bygninger til en samlet verdi av 1.000.000 gold (takk til Atsjonas ) Det er å eie bygninger for 2.500.000 gold Kilde Har vell ingen jeg er stolt av, men er fornøyd med å ha fullført Vegas 2 på realistic. siste er: Alas, Poor Yorick: On a Legendary map, got 3 Oddball melee kills during a ranked or social match. Fra Halo 3 Lenke til kommentar
hakloev Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og så en jeg er stolt av: Mile High Club Sky dive to safety on Veteran difficulty 20 Denne har jeg prøvd på i LANG tid, og tørr jeg spørre hvordan det er mulig? Uansett det er utrolig godt gjort og absolutt en achivement å være stolt over Selv er jeg akkurat nå veldig fornøyd med achivementen "Four of a kind" på CoD4, og for ikke å glemme veteran-achivementene på CoD4. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Og så en jeg er stolt av: Mile High Club Sky dive to safety on Veteran difficulty 20 Denne har jeg prøvd på i LANG tid, og tørr jeg spørre hvordan det er mulig? Uansett det er utrolig godt gjort og absolutt en achivement å være stolt over Selv er jeg akkurat nå veldig fornøyd med achivementen "Four of a kind" på CoD4, og for ikke å glemme veteran-achivementene på CoD4. Det står en del råd her. Kort oppsummert, bruk mange flashbangs, vær rask, sørg for å bevege deg fremover, øv inn en rutine. Det tok meg en del timer før den satt. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 var eit helvette den high mile club ja, men klarte det til slutt da var eg gla da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Var vel.. Hmm.. Noe i Fallout 3 eller Banjo-Kazooie. Tror det var "Heavy balls of fire" elns. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det bare meg eller er CoD 4 et spill omtrent alle mann alle har 1000G eller pretty close i? Har 5 stykk på vennelista som alle har alle achievementsene i CoD 4, så jeg begynner jo å lure snart. On topic, siste jeg fikk var for 20 kusiner i Beautiful Katamari Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Online Legend (skate 2) Achieve Legend Rank Online Enduring Icon (skate) Earn 2000 total online EXP points Har egentlig ikke så mange spill til xbox Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mile High Club: Sky dive to safety on Veteran difficulty (20G) Little Rocket Man: Send the garden gnome into space. (30G) Turret: Accumulate 10 turret kills with a single turret. (5G) Ellers har jeg tatt Gears 2 på insane, men det var ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fikk denne for et par dager siden: Pyromaniac Jack used fire to scare off enemies and get out of harm's way 100 Endret 6. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Exploding Heads - Pull off 20 headshots. (15) Fett når man skyter en hund i skallen, så revner hele hodet på langs, men den fortsetter å ville drepe deg. Eller når man skyter hodet av random zombies og det flyr noe ut av halsen dems. olol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå