pycero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, jeg satt og prøvde Trial versionen av Braid og lurer på om det er verd de 1200 ms pointsa. Jeg ble helt oppslukt av spillet men det virker ikke som om det har så stor holdbarhet. Bruker man mange timer på å spille gjennom? og har man noe annet å gjøre etter man spillt igjennom og samla alle brikkene til de forskjellige puslespillene? Takker for svar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Etter hva jeg har sett og hørt inneholder spillet et par overraskelser på veien. Har heller ikke hørt om så mange som har angret på et kjøp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tja, fikk det for 800 MS og jeg føler at det var verdt det. Men hadde ALDRI gitt 1200 MS for det. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Definitivt verdt 1200, beste spillet jeg har funnet på arkaden. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spillet er helt fantastisk, men det er ikke mange fantastiske timer du får. Jeg kom igjennom første gang på kanskje 2-3 timer, og total spilletid er kanskje 4. Men angrer ikke på kjøpet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Genialt spill på mange måter, men ikke så god gjenspillbarhet. Men det tok meg ihvertfall litt tid å finne alt som skulle til for å runne det. Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg sier - kjøp! Av en enkel grunn: Kvalitet foran kvantitet. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Braid er kanskje et av fjorårets beste spill etter min mening. Nydelig grafisk stil og musikk i toppklasse. I tillegg er historien dyp og metaforisk, og din forståelse av den kan bero på hvor smart og kunnskapsrik du er.. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Braid er så verdt poengene, det var jo på salg for Gold members også sist uke, 33% rabatt elns. Braid, Castle Crashers og The Maw er spill som virkelig skinner mer enn konkurrentene. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kjøpte det selv for 1200msp da det kom ut, og jeg tror det er mange delte meninger om spillets verdi der ute. Braid er 100% kvalitet og innovasjon, men kort og uten det helt store gjenspillingspotensialet (spillet går jo tross alt ut på å løse gåter, noe som ikke er like morsomt andre gangen). Tror nok derfor i hvilken grad spillet "griper" deg vil være avgjørende for om spillet er verdt prisen for deg. For å ta et eksempel: jeg prøvde demoversjonen, og syntes at spillet var helt greit. Lot samboeren få prøve etterpå og hun elsket det, så vi gikk til innkjøp. Hun satt i dagesvis og var virkelig hekta. Jeg har enda ikke fullført det. Så, dersom du virkelig elsker demoen, tror jeg det er et sikkert kjøp Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det tar jo litt til å samle sammen absolutt alle puslespillbitene, også er det en stemning som ikke er i spill lenger. Det betaler jeg gladelig litt penger for å oppleve igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bare musikken i spillet er verdt kjøp. Fantastisk. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For de som har rundet det og har lest materialet du får tilgang på underveis, hvor mange gjenkjente setningen "now we are all sons-of-bitches" og fikk dermed økt forståelse av historien ut i fra det? Synes historiefortellingen var eminent i dette spillet, og vil henvise alle som sliter litt med å "dekryptere" alt sammen til denne siden. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Syntes ikke det var så flott som mange skal ha det til. Du spiller gjennom det en gang, og så er du ferdig. Ikke verdt mer enn 800 msp imo. Kort er det også. For all del, nydelige omgivelser og musikk. Endret 3. mars 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå