Tullsau Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes kanskje gamer.no burde poste trophies guides:) Dette gjelder vel for både Xbok 360 og PS3. Spillmagasinet har hatt noen slik og med stor suksess. . Kunne dette vært noe? Diskuter Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ville ikke dette ta mye tid fra andre områder gamer.no ønsker å prioritere? Det kunne eventuelt vært brukergenerert materiale, men da blir ofte kvaliteten så som så. Anbefaler heller å ta en tur til xbox360achievements.org, og/eller til ps3trophies.org. Dette er to dedikerte og meget gode sider dersom man er ute etter achievements og trophies. EDIT: Linkeleif Endret 3. mars 2009 av This is David Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Men hadde vært bra å hatt det her og. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er nok en ting vi kommer til å overlate til de som har tid til det, men det er jo aldri umulig at vi får til et samarbeid på et eller annet tidspunkt i framtiden. :-) Akkurat nå har vi imidlertid andre ting å bruke tiden på! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Trphies er jo til ps3, ikke at jeg er spesielt fanboy, men det må da være likestilling? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hehe, ja. Tenkt da! Gamer.no med bare Throphies og ikke ach. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pff, de hadde tatt achievements. På multiplattform er vel ach. og trophies likt så da er det vel ikke noe problem. Men så lenge vi har xbox360achievements.org og ps3trophies.or, trenger ikke jeg ha de oversatt . Lenke til kommentar
JanF Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pff, de hadde tatt achievements. På multiplattform er vel ach. og trophies likt så da er det vel ikke noe problem. Men så lenge vi har xbox360achievements.org og ps3trophies.or, trenger ikke jeg ha de oversatt . Åjoda ps3trophies.org på norsk xbox360achievements.org på norsk Nok tull, jeg vil ha trofee-guider på Gamer.no! Kan sikkert lage noen selv, vil si at når jeg bruker tid er jeg over middels i norsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det kan vel være en brukersag, altsa en egen kategori som blir f.eks kalt "Achievements / Trophies guide" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå