Gå til innhold

Gamer.no utvikles videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å fjerne dashed underline på linkene i siste fra forumet. Blir rotete føler jeg. Heller gå for en renere med ingen underline på vanlig link.

Ellers ser det meget bra ut. De som har litt rotere design nå bør slette cachen sin. Eller holde inne CTRL og trykke F5.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Det at dere satte bakgrunnen som 'fixed' ble ganske stilig.

Eventuelt en bakgrunn på tingene ute til høyre? Grå tekst på grå-svart bakgrunn enkelte plasser.

Når man leser en artikkel (og ellers) har man ingen skikkelig meny. Den nå inneholder kun 'diskusjonsforum' (og senere artikkelarkiv). En form for drop-down eller noe mer hadde vært greit. Lignende på gamle gamer.no, slik at man fort kommer seg til nyheter, omtaler eller lignende?

Bare noen ideer. Ellers er fargene gode og innholdet veldig tilgjengelig og lesbart. Dessuten er designet friskt og åpent. :)

Lenke til kommentar

Synes siden nå begynner å bli veldig bra, men det er noen ting jeg synes faktisk var bedre før oppdateringen.

1. Bakgrunnen er nå alt for mørk og det er vanskeligere å se hva mønsteret skal forestille, noe som var veldig enkelt i den forrige bakgrunnen. Her synes jeg den gamle var bedre, da det var som sagt lettere å se og det la ikke et teppe over resten av siden, men holdt det lyst og friskt.

2. Ser litt rart ut med den hvite fade-fargen under headeren som følger etter artiklene oppover når man scroller.

Kan hende det bare er en smakssak, men synes det iallefall ser merkelig ut.

3. "Siste fra" rutene ser stygge ut for å være helt ærlig. Gjennomsiktigheten kler dem ikke og hvorfor er de plassert lengre nedover på siden?

Til slutt vil jeg også si at jeg syntes det var mye bedre med ett stort bilde på toppen (men uten at det stikker helt ut til venstre. Lag en hvit kant slik som på høyresiden, ellers ser det skjevt ut) og artiklene under i små bilder. Det så mye renere ut og man slipper bilder og tekst inne i siden som får det til å se mer uorganisert ut. IMO vent med oppdelingen av artikler og anmeldelser osv til dere får opp kategorier som "anmeldelser", "Demoer" og "Artikler".

Lenke til kommentar

Det er jo blant annet ting som alltid vil være en smaksak og som man ikke kan blidgjøre alle med, uansett hvor hardt man prøver. Det viktigste er at man finner noe som flesteparten liker. Jeg sier ikke at jeg vet hva flesteparten liker i denne saken, og det er heller ikke poenget mitt, jeg bare prøver å si at det vil bli vanskelig for Gamer om de skal høre på alle sine meninger.

(Jeg mener heller ikke at de skal høre på min mening fremfor din om det høres slik ut, og jeg tror jeg skal slutte å skrive nå før jeg skriver meg inn i en skikkelig alfakrøll)

Lenke til kommentar

Liker sidebakgrunnen veldig godt, den er et genialt tapet for å si det sånn, har dere noen videre produksjonsplaner for denne tapeten sånn at vi eventuelt får kjøpt den på rull? :lol:

Neida..bare tuller litt ;)

Designet ser jo rent å pent ut i forhold til andre spillmagasin der store reklamebannere og flash-bakgrunner blinker i hytt og pine. Derfor liker jeg Gamer.no designet veldig godt fordi det er stilrent (altså enkelt).

Godt mulig at logoen kunne vært litt mindre. Ellers ser headlines veldig bra ut selv om det sikkert er blitt moderne å ha en flash headline med nyhetssaker som scroller til siden (noe ala det gamereactor.no benytter). Men det blir nå en smakssak ;)

Også kjekt å se at dere har en Twitter del, skal bli diggbart å følge med på den. :D

EDIT:

Dere kommer vell med en del som inneholder spillvideoer og trailers etter hvert også, slik som dere hadde på gamle gamer.no?

Endret av Meggern
Lenke til kommentar

Savner bare funksjoner nå, så er det en like effektiv side som før! Tidligere var jeg veldig mye på hovedsiden, men etter bruddet med Edda har jeg knapt vært der. Forumet, derimot! ;)

Få til artikkelarkiv og en simpel forumfunksjon i artiklene, så er dere i mål. Noen kjangse for at dere kan få til noe sammarbeid/lage en prisguide? Brukte prisguide.no hele tiden før, men igjen, ikke like mye nå. Kanskje spillpriser.no? Menmen - funksjonaliteten kommer, og det er herlig å se at dere fortsatt jobber! Stå på! :)

Lenke til kommentar

Glad for at dere videreutvikler gamer, men dessverre så er det noe feil med visning av siden. Plassering av diverse divs (spesielt reklame og bilder) funker dårlig og paddingen er alt for liten og det hele ser ganske dårlig ut. Jeg bruker Firefox 3.0.6. Lykke til videre!

EDIT: Fikk tips om å tømme cache i en annen tråd og alt ser så mye bedre ut. Det var med andre ord falsk alarm og alt ser bra ut. Gratulerer med ny layout.

Endret av oyvind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...