mcgroven Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Turbine jobber på spreng for å gi oss nytt innhold til sitt MMO-spill. Les mer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gleder meg. Skal bli godt å komme ut å trekke litt frisk luft igjen, hehe Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lothlorien? Artig! Lurer på om jeg må fyre opp LotrO igjen, men så har vi jo AoC som også står i hylla og venter... Sukk. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette skal jaggu bli morro! gleder meg utrolig mye til og utforske Lothlorien mere, ble litt skuffet når jeg kom dit første gangen. Jeg var en av de første på serveren jeg spiller på som dro igjennom Moria og tok en kikk Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 gleder meg jeg ogsaa kunne dere ikke laget en egen lotro avdeling slik som wow, aoc og slikt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette er vel det eneste av de nyere Ringenes Herre spillene som etter min mening har kunnet bære seg selv på en respektabel måte. Conquest bla.a var jo en katastrofe av proposjoner, og det gjør at dette spillet stadig får utvidelser så mye bedre. Har vurdert å starte å spille det, men min tid med MMO spill er nok over for denne gang. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gleder meg nå helt sinnsykt til Lothlorien, men ser at det i artikkelen står noe om 50 gjester? Det er vel 50 quester det skal stå. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette blir fett! Kan ikke veeenteee! Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Etter et års pause fra spillet begynner jeg VIRKELIG å få opp øynene for det igjen, nå som det skjer så mye kule forandringer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det en stor patch (slik som de har for vane å lage) eller en ny expansion? Jeg synes ikke det gikk helt klart fram av artikkelen. :| Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 dette er en book patch. Den er altså gratis. Den vil antaglivis være ganske stor så den kan ta litt tid og laste ned via clienten. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Passer fint. Har hatt en pause fra spillet et par uker. Så kan benytte anledningen til å starte igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå