Svinepelz' Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vis du lager pivot animasjoner kan du jo vise dem her. Fant ingen trå om dette så jeg tenke jeg kunne lage en^^ _____________________________________________________ Noe jeg laga mens jeg kjedea meg Vis du vil ha dette programmet eller prøve det, gratis download: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Gr...-Animator.shtml Slik lager du .gif av de:du lagrer som normalt men velg gif som filtype. Da kommer et lite vindu opp,ta vekk Merge, Frame delay på 6 og shrink frames på 2. Btw, ganske simpelt program. Edit: Vis du vil ha nye figurer, finner du det her. Der kan du laste ned våpen, nye figurer, bakgrunner og kjøretøy. Endret 8. mars 2009 av °ѕνιήερεLѕ° Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det kunne kanskje vært en idé å legge til en link om hvor man kan skaffe pivot? For øvrig har jeg endel, men jeg har ikke lastet dem opp. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan lager dere gif's av de? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Virker som et morsomt tidsfordriv. Endret 2. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Der. Bakgrunnen er litt mørk, men jaja, det får så være. Jeg kunne lagt opp flere, hadde jeg bare hatt en anelse om hvor de er Endret 2. mars 2009 av Materie Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Finner ikke noe sted å lagre dem? noen som vet åssen man lagrer? Edit: Fikk det til, men når jeg skal uploade den får jeg bare " Upload failed. You are not permitted to upload this type of file" Endret 3. mars 2009 av Hans-O Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan lager dere gif's av de? Du lagrer den som normalt, men ikke ta filtype som .piv men velg .gif Da får du opp et lite vindu, ta vekk Merge, Frame delay på 6 og shrink frames på 2. Håper d hjalp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 det hjalp meget. takk skal du ha. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) ¿ǝɹǝʇɹoɟ ɹåƃ ʇǝp ås ǝpoʇǝɯ ןןǝısǝds uǝ ǝɹǝp ɹɐɥ ¿ɹǝuoɾsɐɯıuɐ ǝƃuɐן ås ǝƃɐן ƃo ǝɹǝp ɹǝɹɐןʞ uɐpɹoʌɥ Edit: WTF? Endret 5. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Helt personlig ville jeg heller brukt pivot-tida til å lære meg å animere i flash eller noe Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 ¿ǝɹǝʇɹoɟ ɹåƃ ʇǝp ås ǝpoʇǝɯ ןןǝısǝds uǝ ǝɹǝp ɹɐɥ ¿ɹǝuoɾsɐɯıuɐ ǝƃuɐן ås ǝƃɐן ƃo ǝɹǝp ɹǝɹɐןʞ uɐpɹoʌɥ Edit: WTF? Vis du skal få de ikke så hakkete, for å si det slik da. Ikke ta så store mellomrom mellom vært bilde. Dvs: jo større mellomrom du har, jo raskere går det. , til hjelp slik at animasjonene blir bedre eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Helt personlig ville jeg heller brukt pivot-tida til å lære meg å animere i flash eller noe Men det er da ikke gratis? Og takk pirri skal sjekke det ut Endret 6. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) En gamle en. En enda eldre. Endret 7. mars 2009 av pirri Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Funker dette til mac? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja tror nå det, tviler ikke. Du kan prøve å se Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Huhu, Genialie animasjoner Pirri. Det heter eldre btw. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Takker, men hvor blir det av dine da. Vil gjerne se hva du har lager eller jobber med nå Samme til dere andre også, send inn, ikke vær redd for å vise det frem ^^ Stå på! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er en newb. Prøver fortsatt og få de til og gå normalt Prøver og finne ut hvordan uten hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå