TST Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spill glir over i kunst på Playstation Network. Les mer Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skjønte ikke helt hva man skulle gjøre i dette spillet, noen som kan forklare? Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette spillet er fantastisk. Utrolig deilig =) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Skjønte ikke helt hva man skulle gjøre i dette spillet, noen som kan forklare? Okei; på hver bane starter du som en enkelt blomst. Kameraet fokuser rundt denne blomsten, som vaier i vinden, alene på enga. Trykker du på en knapp på kontrollen, hvilken som helst knapp (utenom Start og Select), så faller et kronblad av blomsten. Kronbladet blir tatt opp av vinden, og kameraet skifter fokuser over til dette bladet. Ved så å holde inne hvilken som helst knapp igjen, så begynner dette bladet å svaie i vinden, eller fly. Med Sixaxis styrer du så dette kronbladet den veien du vil, helst mot andre blomster. For, når du da flyr innom andre blomster på enga, så faller det et kronblad av disse og, og blir med i din lille kronbladdrage. Jo flere blader i "dragen", jo fortere går det. Og, oppgavene du får i spillet sentrerer seg rundt det å fly innom blomster. Ved f.eks å fly innom 10 blomster i en viss farge, så starter du en vindmølle. Så enkelt er det, lell så utrolig gøy! Et trofé til, og jeg har 100 %. Anmelder, det burde du ha nevnt, trofeene gir deg virkelig lyst til å gjøre alt igjen. De er så tøffe ^_^ Endret 2. mars 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jøss! Det spillet så utrolig vakkert ut rett og slett! Er vel for mye å håpe om det finner veien til Live! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Med tanke på at det i sin helhet styre med sixaxis, så er det liten sannsynlighet for det, ja Jeg har 100% troféer på dette "spillet", og hadde mye morro med det. Satt vel i en 5-6 timer med det helga det kom ut. Definitivt verdt det Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg også har 100 % trophies i dette spillet:) Men det er utrolig avslappende og gøy å stikke innom for å vekke opp noen blomster! Dette spillet må alle som har PSN kjøpe. . . billig og veldig deilig<333 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor mye lagringsplass tar det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må overtale kompisen min til å laste ned dette, selv om det blir en helvetes stor jobb. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ser ut som et friskt pust inn i en ellers ganske monoton spillbransje. Godt å se at enkelte utviklere lager nye veier. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lett verd dem 59kr Beste spillet du kan få via storene til PSN og Marketplace Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor mye lagringsplass tar det? Mah, nærmere 300 mB tror jeg. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vakkert, spill som dette og Braid viser at det finnes folk som tør å ta spill i en ny retning. Deilig å se at noen kan utnytte spillmediet til å skape kunstneriske og meningsfulle verk, ikke bare generiske underholdningsprodukter som skal kjøpes av flest mulig tenåringer. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor mye lagringsplass tar det? Mah, nærmere 300 mB tror jeg. Det var på nærmere 700 Ett meget flott spill Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er selv stor-fan av spill som tenker nytt. Spill som er anderledes og gir en annen underholdningsverdi enn de klassiske "Pek og skyt" - spillene. Bør vel vurdere å investere i Playstaion, kun for Flowers :rolleyes: Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spelet har lenge stått på lista over spel eg kunne tenkt meg å teste. Nok ei positiv omtale gjer det ikkje mindre freistande. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette fikk jeg lyst til å prøve, bare synd jeg ikke har en playstation. Liker spill hvor det prøves noe nytt, det er det alt for lite av. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Detta så jo morsomt ut! =D Har ikke kjøpt det men vurderer sterkt på å kjøpe det ^_^ Lenke til kommentar
Martin163 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Dette var eit genialt spill. Eg blei forhekset med ein gang eg begynnte å spille. Dette er eit spill eg kan anbefale til alle. :rolleyes: Endret 3. mars 2009 av Martin163 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå