Gå til innhold

Rollespill til xbox 360

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig, Fable 2 gir da ikke mye tilbake for pengene? eller syns dere?

Syns bare Fable 2 var ekstremt kort og litt for innesperrende, jeg koste meg jo med det, ingen tvil, men biter meg ikke på hypen.

Mass Effect er herlig en fantastisk reise fra start til slutt, og god gjennspiller verdi. Skal snart begynne på min 8 gjennomspilling. Kan også anbefale Lost odyssey som blir sagt over her av flere.

Jeg har fått utrolig mye ut av Fable 2, og opplevde det ikke som kort i det hele tatt. Brukte veldig mye tid på å gjøre sideoppdrag i tillegg til historien, så for meg varte spillet lenge. Dessuten nøt jeg spillet lenge etter å ha rundet det, og har ikke en gang lastet ned Knothole Island-pakka som kom for en stund tilbake. Meget bra spill i mine øyne!

Mass Effect er også vedig veldig bra, men jeg må si jeg føler at jeg har fått mye mer ut av Fable 2. Men da skal det også nevnes at de er ganske forskjellige spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fable 2 - Veldig godt spill så lenge det varer. Men har bare middels lang varighet for min del, begynner å bli litt lei nå.

Oblivon - Kanskje det beste rollespillet til 360, mange timer med morro, masse side quest, masse items/weapons/armor/spells osv og et meget godt level/skill system.

Lenke til kommentar

Personlig så tror jeg at jeg ville ha valgt Mass Effect eller eventuelt kjøpt Fable 1 via Xbox MP. Fable 2 skuffet såppas mye at jeg ville ikke ha anbefalt noen å kjøpe spillet egentlig og Oblivion fanget meg aldri. Samme med Fallout 3 som stort sett bare er Oblivion i en annen tid med andre våpen.

Lenke til kommentar
Hmm, har nettopp får meg X360 så jeg tenkte på et rollespill. Iom at jeg er stor Final Fantasy-fan kunne jeg tenke meg Lost Odyssey. Men jeg liker ikke lineære rollespill, så det blir nok Mass Effect i første omgang. Blue Dragon blir det nok ikke.

Lost Oddysey er ikke helt lineært.

Skjul
Det er noen sidequest og valgfrie bossfights, men de kommer veldig sent i spillet. Er vel ikke før disc 4 du har mulighet til å gå tilbake å utforske mer. Det er ikke noe world map, men et kart der du velger hvor du skal slik som i FFX... Den største bakdelen med dette spillet for min del er level cap systemet siden jeg liker å overlevle når jeg spiller rpg :rolleyes:
Lenke til kommentar

Hadde lyst på litt lengde på spill, så ble disse.

Noen som veit hva jeg burde starte med?

Fikk litt sjokk når jeg fant ut at bare Blue Dragon og Lost Odyssey har 7 dvder tilsammen, så min 120GB ble rimelig full :p Bedre med 7 disker, enn 1 disk uten noen gode RPG(PS3)

Skjul
post-17-1096224331_thumb.jpg
Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Hmm, har nettopp får meg X360 så jeg tenkte på et rollespill. Iom at jeg er stor Final Fantasy-fan kunne jeg tenke meg Lost Odyssey. Men jeg liker ikke lineære rollespill, så det blir nok Mass Effect i første omgang. Blue Dragon blir det nok ikke.

Skjønner ikke helt tankegangen din. Liker du Final Fantasy, så liker du Lost Odyssey. Lost Odyssey er ikke mer lineært enn FF.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt tankegangen din. Liker du Final Fantasy, så liker du Lost Odyssey. Lost Odyssey er ikke mer lineært enn FF.

Nå har jeg ikke spilt Lost Odyssey, men flere anmeldere og spillere har påpekt nettopp av det er ganske lineært. Det blir som regel ikke nevnt i forbindelse med FF-spill. Jeg ser ut i fra spoileren til Tomner at det ikke er så ille likevel. Uansett utelukket jeg ikke noe kjøp, bare at jeg kommer til å gå for Mass Effect i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...