Enceladus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Når jeg forsøker å flytte på den, flytter hele figuren seg. Jeg klarer ikke få kroppen til å bøye seg, bevege armer osv. Hvordan gjør jeg dette? Gikk fint i tidligere versjoner av GM Endret 2. mars 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tja, jeg peker på brystet om jeg skal bevege hele kroppen, høyreklikker når jeg har den posisjonen jeg vil ha, og peker på armer og ben for å flytte de (høyreklikking gjelder her også). Fungerer ikke dette tror jeg det må være en teknisk feil. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Forminsk_bilde.zip Ser ut som det er en teknisk feil ja. Jeg har gjort slik du sier og slik som det står på nederste bildet. Jeg får avinstallere da... Endret 2. mars 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Neineineinei. Jeg tror nok du har spawnet henne som en NPC, ikke en ragdoll. Prøv å spawn hu som en ragdoll istedet for, altså at hu er død. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hmm ja det var vist en npc. Hvordan spawner jeg den som ragdoll da? Edit: Glem det fant det ut Takker for hjelpen Endret 2. mars 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå