Gå til innhold

EA's kyniske bruk av achievments


Anbefalte innlegg

For meg er EA spillindustriens svar på film og musikkindustriens produksjonsselskaper, de som kun er ute etter penger.

 

 

De kjøper opp, ødelegger, sparker, billiggjør og tyner mest mulig penger ut av alt de kommer over innen spillindustrien.

 

Griskheten dems gjenspeiler seg selv i Achievmentsene, helt sinnsykt.

 

Ingenting EA gjør blir gjort for gamere, det er kun penger penger penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i NFS: Carbon, som knakk det siste EA strådet for meg, er det en achievement som ikke virker, og ikke mulig å gjennomføre - EA har sagt at de vet det, men gidder ikke fikse det. I tillegg finnes et flere achievements der man skal vinne over EA moderatorer i race. Av de som har prøvd å kontakte moderatorer direkte og få dem til å spille så det er mulig å klare achievements, har flere blitt sperret fra EA som resultat.

 

Er mer holdningen, men jeg styrer unna EA så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Bildet i signaturen er ikke tillatt :). Jeg har rapportert dere.

 

Jeg har ingen EA spill, så jeg vet ikke om de er gale. Diskuterer vi om de er for lett her eller? Mange spill har idiotiske achievements(due-jakting i Liberty City er ikke gøy) som ikke du trenger noen som helst ferdighet for å klare, og innsamlinger av ulike ting er ikke noe gøy (duer som sagt, CD-plater, tagging, light seeds, bærbare PC-er osv). Personlig syntes jeg The Orange Box har gøye achievements. Noen av de krever skills, og noen av de er gøye. Selvfølgelig er det noen innsamlinger osv.

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg The Orange Box har gøye achievements. Noen av de krever skills, og noen av de er gøye. Selvfølgelig er det noen innsamlinger osv.

Slenger meg på den! Garden gnome-achievementen er den morsomste jeg har kommet over to date! Hvordan de har lagt til rette for at du skal kunne bære med deg denne lille hagegnomen gjennom HELE spillet, fra du finner den under en seng helt i åpningen i spillet til du putter den i raketten som skal ut i verdensrommet 30 gamingtimer senere, er noe av det kosligste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Har TOB på pc, men er samme achievements, og ja, de er morsomme de :)

 

Akkurat den med Garden Gnome gjennom hele brettet kommer fra Half-Life 2-utfordringen med å bære Ravenholm-skiltet fra Ravenholm og frem til siste mulige sted å ha det med seg på kortest mulig tid. Var noen som kom opp med denne utfordringen etter å ha gått lei å spille HL 2 på vanlig måte, og etter vært som det spredde seg har Valve plukket det opp og implementert dette inn i Episode 2. For det er slikt Valve gjør hehe.

Lenke til kommentar

er det ikke EA som har Brothers in arms:hells highway?Husker at man måtte spille live så og så mange dager,uker/mnder etterhverandre samt være pålogget releasedatoen et år senere for og få ach.ments.Spiller ikke så mye live så det ble/blir litt kjipt.Men er sikkert nok av dem som nesten bare spiller for MP sin del da.

Lenke til kommentar
er det ikke EA som har Brothers in arms:hells highway?Husker at man måtte spille live så og så mange dager,uker/mnder etterhverandre samt være pålogget releasedatoen et år senere for og få ach.ments.Spiller ikke så mye live så det ble/blir litt kjipt.Men er sikkert nok av dem som nesten bare spiller for MP sin del da.

 

Er dette så håpløst, da? Det virker som om mange er av den oppfatningen at alle achievements og 1000/1000 gamerscore er noe man skal ha krav på om man dedikerer en helg til det. Selv synes jeg eksklusivitet er noe som styrker achievement-systemet. Er det så morsomt å sammenligne prestasjoner om alle med de samme spillene har identiske lister? Det er jo tydelig hva hensikten med BIA:HH-achievementen der er, og jeg har ingen problemer med at utviklerne/utgiverne velger å styrke flerspillermiljøet med en hard to reach-premie.

Lenke til kommentar
er det ikke EA som har Brothers in arms:hells highway?Husker at man måtte spille live så og så mange dager,uker/mnder etterhverandre samt være pålogget releasedatoen et år senere for og få ach.ments.Spiller ikke så mye live så det ble/blir litt kjipt.Men er sikkert nok av dem som nesten bare spiller for MP sin del da.

 

Er dette så håpløst, da? Det virker som om mange er av den oppfatningen at alle achievements og 1000/1000 gamerscore er noe man skal ha krav på om man dedikerer en helg til det. Selv synes jeg eksklusivitet er noe som styrker achievement-systemet. Er det så morsomt å sammenligne prestasjoner om alle med de samme spillene har identiske lister? Det er jo tydelig hva hensikten med BIA:HH-achievementen der er, og jeg har ingen problemer med at utviklerne/utgiverne velger å styrke flerspillermiljøet med en hard to reach-premie.

Er langt fra håpløst og har heller ikke skrevet/ment dette.Grei fordeling mellom singel og MP ach.ments.Ble bare overrasket over hvor mange achievements som var tilknyttet livespilling.Er også enig med deg.

Lenke til kommentar

Bia er forsåvidt ubi :)

 

personlig så skjønner jeg ikke alt oppstyret rundt achievements. Synes det er ålreit å få "creds" for ting jeg gjør og pleier å sjekke hva jeg har gjort for å få de. men jeg går ikke inn for achievements når jeg spiller. Gamer gjennom spillet og får de jeg får.

 

men hver sin smak selvsagt, uansett ikke noe å klage over imo:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...