Joachim_F Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Midway ser visstnok etter noen som vil kjøpe den blodige Mortal Kombat-serien. Les mer Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Trist når sånne ting skjer Endret 2. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som blir med å spleiser? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kunne tenkt meg rettighetene til spillet. Men serien har tapt seg altfor mye siden starten. MK VS DC var elendig, ble utrolig skuffet over hvor få moves det er i spillet. Dem har faktisk klart å fjerne moves fra tidligere spill :/ Lenke til kommentar
DarkStar_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Husker hvor morsomme de to første Mortal Kombat-spillene var. Etter det har Midway klart å kjøre hele serien ned i grøfta. Håper den kan gjenopplives og videreføres av noen som kan løfte den opp igjen der den hører hjemme. Friskt blod er nok det som må til, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 oh, nå flauset jeg nesten, Mortal Kombat ja, jeg tenkte Street Fighter....... Som kommer med nytt spill nuH... Mortal Kombat er nok litt død og begravet etter flausen med vs. DC... Men, så er det også et av få, meget suksessfylte merkenavn som selges... Så endel penger får de nok for det..... Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har bare hørt godt om MK vs DC eg.. :unsure: Men har ikke spilt spillet selv. Men hva er det dere synes er dårlig med det? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Morten Kombat er synonymt med superstive animasjoner og repetitivt gameplay. Håper RockStar eller noe kjøper det opp! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Rockstar holder seg til skikkelige serier! No offence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå