Gå til innhold

Guitar Hero Metallica

Guitar Hero Metallica!  

1. 1. Skal du ha spillet?

• Forhåndsbestillt :P
      0
    • Ja
      13
    • Venter på anmeldelser.
      2
    • Nei.
      10
    • Guitar Hero er bare noe piss!
      4

Anbefalte innlegg

guitar_hero_metallica.jpg

Konsoller:

PS2, PS3, Xbox 360 og Wii.

Utviklere:

Neversoft (Xbox 360 og PS3)

Vicarious Visions (Wii)

Budcat Creations (PS2)

Releaser:

Europa:

May 5, 2009

---

Nord-Amerika:

Mars 29, 2009 (360, PS3, and Wii) Q2 2009 (PS2)

---

Australia:

Q1, 2009

Artikkel fra ITavisen:

Slik blir Guitar Hero: Metallica

Se dobbelpedalene i den nye traileren!

Det har vært mye snakk om Guitar Hero: Metallica de siste månedene, og med god grunn. Nå har en 4-minutters gameplay-trailer dukket opp.

Ny vanskelighetsgrad

Spillet vil være det første i serien som tilbyr enda en vanskelighetsgrad kalt «expert pluss», og er ment for de som lo av vanskelighetsgraden til sanger som Raining Blood og Through The Fire and Flames til Guitar Hero 3.

Man vil også ha muligheten til å spille trommer med to basspedaler, noe du kan se i videoen under. (Se videoen i gameplay.)

Spillet kommer til europa i mai til Xbox 360, Playstation 3 og Wii i første hånd, men også PS2 etterhvert.

Gameplay:

Trailere:

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel vel, jeg må nok være åpen for litt mer variert musikk. Kjørt for mye på et band.

Og jo forresten folkens; Hvor blir det av Linkin Park DLC til disse spilla da? De har jo allerede klart å poppa inn en sang i GH:WT og RB 2.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kjøpte meg Guitar hero Metallica for noen dagers siden og det er et driit bra spill... Er selv en guitar hero fan så har omtrent alle guitar hero spillene til Xboxen.

Det er veldig mange bra sanger der... Hadde ikke noe særlig forhold til metallica men siden jeg er fan boy måtte jeg hadde og jeg må si jeg ble overasked over hvor bra mange av sangene virkelig er.

Så til dere som vurderer dette spillet annbefaler jeg det på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar

Greit spill, men synes det er altfor mange kjedelige låter når det ikke kommer til Metallica i spillet. Hvis folk ønsker seg et nytt Guitar Hero-spill før 5`ern og etter World Tour og ikke er så store fan av Metallica anbefaler jeg heller å bruke pengene på Greatest Hits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...