Bodylotion_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nylig ble stor spillet Halo Wars sluppet og med limited edition ble en spesiell kode sluppet med den, koden er til en map pack på Halo 3. Hvis det er noen her som har skaffa seg Halo Wars men ikke bryr seg i det hele tatt om Halo 3, kunne du ha gitt koden til meg? Er for tiden lut fattig og trenger DIN hjelp. Ta kontakt på PM hvis du føler deg i godt humør om dagen. Takk. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tipper de som har kjøpt limited edition utelukkende har gjort det for å få Mythic-maps. Hva ellers skal man med den pakken? Resten av ekstratingene der er jo verdiløse. Edit: Typo Endret 2. mars 2009 av rekyl Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Å du skal ikke si det. Det kan være flere som lenge har sett fram til Halo Wars og har skaffet LE fordi de er store fans av HW å driter i halo 3. Endret 2. mars 2009 av Bodylotion Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spurte ikke du om akkurat det samme i Halo Wars tråden? Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Nei. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å du skal ikke si det. Det kan være flere som lenge har sett fram til Halo Wars og har skaffet LE fordi de er store fans å driter i halo wars. De har sett frem til Halo Wars, men driter i Halo Wars? :wacko: Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Å du skal ikke si det. Det kan være flere som lenge har sett fram til Halo Wars og har skaffet LE fordi de er store fans å driter i halo wars. De har sett frem til Halo Wars, men driter i Halo Wars? :wacko: Snakker du om egentlig? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tygde litt på det innlegget der jeg og, men kom frem til at han mente at noen kun brydde seg om Halo Wars, og ikke Halo 3. Det at noen skulle finne på å kjøpe seg Halo Wars uten å like Halo ellers høres uansett litt søkt ut for min del. Men hey, kanskje du har flaks og noen vil gi deg en kode? Men elelrs er det ikke værre enn å spare opp 250kr frem til Mytich kartene blir tilgjengelige på Xbox Live. Det kan være flere som lenge har sett fram til Halo Wars og har skaffet LE fordi de er store fans å driter i halo wars. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som vet når de kommer til alle oss andre som ikke var i Norge, når HW:LE kom ut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De kommer vel i løpet av Mars om jeg ikke tar en blåbertur ut på landet med den påstanden? Når i Mars er jeg dog ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De kommer vel i løpet av Mars om jeg ikke tar en blåbertur ut på landet med den påstanden? Når i Mars er jeg dog ikke helt sikker på. Håper de kommer tidlig i Mars, tror jeg har sett det et sted. Skulle gjerne hatt de før helgen, men det er vell ikke lenge igjen så dropper HW:LE Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bungie sa vagt at det var snakk om uker (ikke måneder) fra HW ble sluppet til Mythic er på Market Place. Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hørt at det er snakk om uker, men det er for lenge!!! ^_^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 det var en på live i dag som sa mytic mapsene kom ut 3 mars som er i morgen Lenke til kommentar
kak Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det at noen skulle finne på å kjøpe seg Halo Wars uten å like Halo ellers høres uansett litt søkt ut for min del. Jeg har aldri spilt Halo noen gang, men venter på mitt Halo Wars-eksemplar! Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 det var en på live i dag som sa mytic mapsene kom ut 3 mars som er i morgen Vel, man skal ikke tro alt man hører, spesielt ikke fra folk på Live Halo Wars lanseres i USA i morgen, det er sant, så en god del flere får dermed tilgang til Mythic maps. Dette betyr likevel ikke at de blir tilgjengelig på marked place. Vil tippe et par uker til jeg. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 det var en på live i dag som sa mytic mapsene kom ut 3 mars som er i morgen Håper det stemmer Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tipper de som har kjøpt limited edition utelukkende har gjort det for å få Mythic-maps. Hva ellers skal man med den pakken? Resten av ekstratingene der er jo verdiløse. Edit: Typo Samle, det er jo fett cover!!! Jeg har mitt fortsatt sealed Lenke til kommentar
Bodylotion_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ser dere, ALLE som skaffer HW er ikke halo blod fans.......... Endret 4. mars 2009 av Bodylotion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har vel ingen her inne påstått heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå