Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, du skal vel strengt tatt spørre om akkurat det. Det er mange som har gjort det allerede, både her i tråden og på PM :) Men det mest vanlige er å ta det over PM, og skrive her i tråden hvis du har noe å bytte eller gi bort.

 

EDIT: Litt bedre forklart, du sier "...ikke snylte på andres snillhet ved å spørre om du kan få et. ". Du får faktisk ikke gitt bort noen spill hvis ingen spør deg om de kan få det.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg har en ekstra kopi av drømmefall. Ta kontakt med PM, krever ikke at du gir noe tilbake, men kan ikke garantere at jeg sender med det første. Prøver ikke å være frekk elno, men jeg synes det bare er litt stress å pakke spill og sende dem i posten. Og hvis det er noen som byr på spill så vil jeg jo heller foretrekke dem.

 

Har også en drøss med lego og disney spill til pc, men tror ikke så mange har lyst på dem nå^^

Kan også bytte:

 

Skjul
PC spill folk kan få hvis jeg gidder sende:

Rally championship extreme

Crazy taxi

THe great escape

Splinter cell (Dette vil jeg kanskje ha noe for)

 

XBOX:

James bond: from russia with love

The hobbit

THe sims busting out

The sims

Burnout revenge

Battlefield 2

 

DS:

metroid prime hunters

Tony hawk american sk8teland

Nintendogs

 

Xbox 360:

rainbow six vegas

GRAW

Perfect dark zero

 

edit: si noen spill du vil bytte med

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

1. Ta en vanlig konvolutt

 

2. Skriv navn adresse fylke osv på den

 

3. Put spillet i

 

4. Gå til nærmeste postkontor (ikke kjør)

 

5. Legg den på kassa

 

6. De veier den til og være 10 gram over 100gr grensen så du må betale 25kr istenden for 16kr.

 

7. Betal 25kr for frimerke

 

8. H*n legger den i en kasse elns

 

9. Ta bussen hjem

 

10. Send pm at du har sendt spillet

Lenke til kommentar

Jeg er villig til å bytte Skate 2 til Xbox 360 med en eller fler titler på samme konsoll.

 

Meget pent brukt den ene timen jeg har spilt det.

 

Intressert i blandt annet, men ikke bare Red Alert 3 og Street Fighter 4! To titler jeg kommer på sånn i farta.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tror jeg har en kopi av NBA 2K9 til PS3 en eller annen plass som jeg ikke bruker. Noen som hadde vært interesserte, hvis jeg finner det og får "tid" til å poste det?

 

Folk jeg "kjenner", og folk som tidligere har delt ut spill i tråden vil bli foretrukket.

 

EDIT:

 

*Spillet er sånn promo-utgave, så kommer i sånn gammeldags singel-cover og uten brosjyre.

*Spilt to-tre ganger så skal være i ganske god stand.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Jeg GIR bort mitt fantastiske kopi av Splinter Cell: Double Agent til PC. Førstemann til mølla, men gir Sadfez første rett ;) Spillet er brukt én gang og kommer med cover'n shit. PM me if u are interested.

Ok. Sadfez takka nei, første PM får denne klassikeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...