magnusalex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Byttes bort: Killzone 2 Ønsker: Fable 2 (Collectors edition, helst) eller Left 4 Dead - begge til Xbox 360. Cover og plate må være ripefrie. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg tar tilbake denne tråden til uselviskheten og gir bort Diablo 2: Lord of destruction til den første som sender meg PM og spør:) Må få en slutt på denne byttingen, det fører jo ingen vei:P EDIT: Nå er det gitt bort. Endret 14. mars 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Tja, du skal vel strengt tatt spørre om akkurat det. Det er mange som har gjort det allerede, både her i tråden og på PM Men det mest vanlige er å ta det over PM, og skrive her i tråden hvis du har noe å bytte eller gi bort. EDIT: Litt bedre forklart, du sier "...ikke snylte på andres snillhet ved å spørre om du kan få et. ". Du får faktisk ikke gitt bort noen spill hvis ingen spør deg om de kan få det. Endret 13. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvor mye koster det og sende spill via Posten? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg har en ekstra kopi av drømmefall. Ta kontakt med PM, krever ikke at du gir noe tilbake, men kan ikke garantere at jeg sender med det første. Prøver ikke å være frekk elno, men jeg synes det bare er litt stress å pakke spill og sende dem i posten. Og hvis det er noen som byr på spill så vil jeg jo heller foretrekke dem. Har også en drøss med lego og disney spill til pc, men tror ikke så mange har lyst på dem nå^^ Kan også bytte: Skjul PC spill folk kan få hvis jeg gidder sende:Rally championship extreme Crazy taxi THe great escape Splinter cell (Dette vil jeg kanskje ha noe for) XBOX: James bond: from russia with love The hobbit THe sims busting out The sims Burnout revenge Battlefield 2 DS: metroid prime hunters Tony hawk american sk8teland Nintendogs Xbox 360: rainbow six vegas GRAW Perfect dark zero edit: si noen spill du vil bytte med Endret 14. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvor mye koster det og sende spill via Posten? 19 kr. Så er ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 1. Ta en vanlig konvolutt 2. Skriv navn adresse fylke osv på den 3. Put spillet i 4. Gå til nærmeste postkontor (ikke kjør) 5. Legg den på kassa 6. De veier den til og være 10 gram over 100gr grensen så du må betale 25kr istenden for 16kr. 7. Betal 25kr for frimerke 8. H*n legger den i en kasse elns 9. Ta bussen hjem 10. Send pm at du har sendt spillet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg er villig til å bytte Skate 2 til Xbox 360 med en eller fler titler på samme konsoll. Meget pent brukt den ene timen jeg har spilt det. Intressert i blandt annet, men ikke bare Red Alert 3 og Street Fighter 4! To titler jeg kommer på sånn i farta. Endret 15. mars 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og jeg vil bytte bort Fear 2 mot noe som er relativt nytt / fanger min interresse. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tror jeg har en kopi av NBA 2K9 til PS3 en eller annen plass som jeg ikke bruker. Noen som hadde vært interesserte, hvis jeg finner det og får "tid" til å poste det? Folk jeg "kjenner", og folk som tidligere har delt ut spill i tråden vil bli foretrukket. EDIT: *Spillet er sånn promo-utgave, så kommer i sånn gammeldags singel-cover og uten brosjyre. *Spilt to-tre ganger så skal være i ganske god stand. Endret 18. mars 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg GIR bort mitt fantastiske kopi av Splinter Cell: Double Agent til PC. Førstemann til mølla, men gir Sadfez første rett Spillet er brukt én gang og kommer med cover'n shit. PM me if u are interested. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg GIR bort mitt fantastiske kopi av Splinter Cell: Double Agent til PC. Førstemann til mølla, men gir Sadfez første rett Spillet er brukt én gang og kommer med cover'n shit. PM me if u are interested. Ok. Sadfez takka nei, første PM får denne klassikeren. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har lyst til å bytte Rock Band trommesettet mitt mot et spill eller to. Det er til Xbox 360 og er brukt èn gang.Pm meg hvis du er intr, og hva du har lyst til å bytte i det. (tar kun imot 360 spill, og de skal være i god stand) Skjul Settet er lovet bort til, Erik. Gratulerer. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har disse som jeg kan bytte bort: Uåpnet Settlers IV American Conquest Bestillte dobbelt fra gamezone med et uhell så fikk 4 spill i posten :rolleyes: Spillt 2 eller færre ganger Tony Hawks Proving Ground SWAT 4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hva med å ta slike ting på pm, så slipper tråden å bl full av poster som er meningsløse for hvermannsen? Edit: Har fortsatt Skate 2 for bytting! Endret 17. mars 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan være en idè det ja, gjør det fra nå av da. Men er det noen her som kunne tenke å gi bort et vilkensomhelst X360 spill? Er glad for alt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vaenas, du kan få The Bee Movie Game Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som har å gi bort til Gamecube, PS1, PS2 eller PS3? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan gi bort: NFS: Most wanted K7: Maximum Impact Begge til Ps2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er også på jakt etter ps1 titler. Er mange titler jeg gikk glipp av fra denne glanstiden, og jeg tar gledelig imot det som er av ps1 titler folk har til overs Gir samtidig bort: Harry Potter og de vises stein (pc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå