JanF Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil gi vekk, men med tanke på porto er ikke jeg så sikker. Hvis det finnes en gratis måte, skal jeg gjerne gjøre det Hvis du også får tak i noen spill her vil jeg definitivt si at det er verdt det. Jeg kommer til å legge ut spill jeg gir bort senere i kveld eller imorgen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Prøver igjen. Noen som er interresert i å bytte sin kopi av Mass Effect eller Gears of War mot min kopi av Overlord? Vet at begge disse er 10/10 spill men hvis dere ikke spiller de mer er det vel like greit å prøve Overlord (8/10 på gamer) På forhånd takk, Error Edit: Snakker xbox 360 her. Endret 11. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har Gears of War til pc, hvis det går? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Når disse er tatt av noen skal jeg sende alle spillene på fredag: Ace Combat: Squadron Leader (PS2) Need for Speed: Most Wanted (PS2) King of Fighters Maximum Impact (PS2) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tar veldig gjerne Ace Combat! Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Gis bort: Slave Zero (PC) Deadly Dozen (PC) Lands of Lore (PC) Byttes: Unreal Tournament 2004 (PC) Viva Pinata (XBOX 360) Call of Duty 2 (XBOX 360) Gears of War (XBOX 360) Eve Online (m/ 30 dager) Project Eden (PC) Hvis du vil bytte er jeg helst interessert i XBOX 360 spill (altså, 360 spill mot 360 spill). Bytting ved PC-spill er det vel greit med (PC spill mot PC spill). Første mann til mølla prinisippet råder her, personen betaler porto/frakt selv og kan selv bestemme om jeg skal inkludere coveret/manualen eller bare surre cd'en rundt et tørkle for minimalt med kostnader. Endret 13. mars 2009 av EvilLeader Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du må betale porto selv, poenget med dette emnet er at det ikke skal være forbundet noe penger med det. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vil gjerne ha tak i: Medieval II: Total War (Og gjerne Expansionpacken Kingdoms) Kan bytte med: Far Cry 2 Ubrukt World of Warcraft: The Burning Crusade Endret 11. mars 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vil gjerne ha tak i: NHL 09 eller NHL 08 til Xbox 360 Kan bytte med: Dead Space (X360) [PROMO]* Fracture (X360) [PROMO]* Soldier of Fortune: Payback (X360) *PROMO spillene funker fint. Den eneste forskjellen på de og andre spill er at de mangler veiledning, samt at det står Promo version på coveret. Endret 11. mars 2009 av Loyd Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Loyd, hva sier du om noen andre spill for Dead Space eller Fracture? LOTR Conquest, L4D eller GTA IV? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Leter gjerne og fortsatt etter noen som er så snille at de kan gi bort fable2 har selv gitt bort noen nå =P så trenger og fylle på litt igjen Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 EvilLeader, jeg kunne godt tenkt meg Lands of Lore! Har sendt PM. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen her som har noen av Resident Evil-spillene på GameCube? Har selv Remake og Ø, savner Resi 2, 3 og Code Veronica, til GameCube altså. Om ønskelig skal jeg alltids finne noe jeg kan kvitte meg med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Loyd, hva med FEAR 2? Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Loyd, hva med FEAR 2? Hater den type spill :o Det er derfor jeg vil bytte vekk Dead Space ... Lenke til kommentar
Buster_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå har Jonas kommet hjem, og kommer til å bruke edit på denne posten på spill Jonas ikke lenger trenger / vil bytte bort. EDIT: Gis bort: - Sims 2 (PC) - BF Vietnam (PC) - LOTR Online 60 - dager, ubrukt. (PC) Tror du jeg kan få BF Vietnam? Ønsker: Skjul Battlefield 2 (PC)Battlefield Vietnam (PC) Pokemon Pinball: Ruby & Sapphire (GBA) Jump Ultimate Stars (DS) Jump Superstars (DS) Yu-Gi-Oh World Championship 2008 (DS) Kan bytte: Skjul DS:Dragonball Z: Supersonic warriors 2 (komplett) Zelda Phantom Hourglass (komplett) Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team (komplett) Metroid Prime Hunters (demo) (komplett) GBA: Star Wars: The New Droid Army (kun cart) Star Wars Trilogy: Apprentice of the Force (komplett) Pokemon Leafgreen (komplett) Yoshi's Universal Gravitation (cart og manual) Zelda: The Minish Cap PSP: Buzz: Master Quiz (komplett) Spider-Man 3 (komplett) Wii: Battalion Wars 2 (komplett) Pokemon Battle Revolution (komplett) Game Cube: Pokemon Channel (mangler manual) A series of Unfortunate Events (komplett) Tony Hawk's Pro Skater 3 (komplett) PC: Battlestations Midway (komplett) Lock On air combat simulation (uten manual) Microsoft Combat Flight Simulator 2: WWII Pacific Theater (uten manual) Star Wars: Jedi Knight Dark Forces II (uten manual) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er Ace Combat bra? Jaja, angrer på faktisk at jeg sa jeg kunne gi det bort, men nå har Janfr allerede sagt at han ville ta det. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har Resident Evil 2 til gamecube? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Byttes bort: Mass Effect til pc i perfekt stand Ønskes: Gamle adventure spill til Playstation 1 med voiceovers Gamle adventure spill til Pc, fks 7th Guest i orginal pappeske i perfekt stand, Phantasmogoria 1 & 2 i orginal pappeske i perfekt stand osv osv... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Gir bort Age of conan, accounten har fortsatt 40 dager spilltid på den tror e Alså age of conan helt gratis =P Bytter helst, men kan gi bort til folk e ser har bidratt Endret 13. mars 2009 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå