Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Nå har Jonas kommet hjem, og kommer til å bruke edit på denne posten på spill Jonas ikke lenger trenger / vil bytte bort.

 

EDIT:

 

Gis bort:

Skjul

- Sims 2 (PC)

- BF Vietnam (PC)

- LOTR Online 60 - dager, ubrukt. (PC)

 

Byttes (helst):

Skjul

- Unreal Tournament 3, Collectors Edition (PC)

- Guild Wars Nightfall (PC)

- Bioshock (PC)

- Gears of War (PC)

- Fear 2 (360)

- Bee Movie Game (360)

- Guitar Hero 3 (360, uten gitar)

 

Btw, Eplefe, du var veldig heldig. Min utgave av BF 1942 inneholdt de to ekstra pakkene også :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til Far cry 2 til 360, har eg fifa 09 (pc) og fifa 08 (ps2) som eg kan bytte/gi vekk. Vil helst bytte.

 

Grunnen til at eg ikkje er så keen på å gi vekk spel, er fordi eg framleis lever på vekelønn, og når eg først kjøper meg eit spel, så vil eg gjerne beholde det, eller eventuelt få noke igjenn for det. Men eg har vel alltids noken litt eldre spel eg kan vere villig til å gje vekk.

Lenke til kommentar

Jeg kan bytte:

 

Project Gotham Racing 3

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Sega Superstars Tennis :p

The Godfather: The Game

King Kong

Lost: Via Domus

Superman Returns

Need for Speed: Carbon

Perfect Dark Zero

 

Alle til X360.

Lenke til kommentar

Angående bytte/gi-"problemet" så synes jeg at dette er en tråd der man skal ikke skal føle: "h*n vil ha av meg, da vil jeg ha av han/henne", men: "jeg fikk av h*n da gir jeg han/henne/noen andre". Du skal gi bort spill fordi du føler for å gjøre det, kanskje fordi du har fått noe selv allerede, ikke som en "nød-løsning" for å få tak i et spill.

 

Ble kanskje litt rart formulert dette her, men ta en titt på klokka.. Håper dere skjønner poenget mitt! :)

Lenke til kommentar
Angående bytte/gi-"problemet" så synes jeg at dette er en tråd der man skal ikke skal føle: "h*n vil ha av meg, da vil jeg ha av han/henne", men: "jeg fikk av h*n da gir jeg han/henne/noen andre". Du skal gi bort spill fordi du føler for å gjøre det, kanskje fordi du har fått noe selv allerede, ikke som en "nød-løsning" for å få tak i et spill.

 

Ble kanskje litt rart formulert dette her, men ta en titt på klokka.. Håper dere skjønner poenget mitt! :)

 

 

Skjønner veldig godt hva du mener. Tråden heter "Gi bort et spill/bytt", så da burde man vel heller ikke forvente noe tilbake om man gir et bort. Forøvrig en herlig tråd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...