Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Nå har Jonas kommet hjem, og kommer til å bruke edit på denne posten på spill Jonas ikke lenger trenger / vil bytte bort. EDIT: Gis bort: Skjul - Sims 2 (PC) - BF Vietnam (PC) - LOTR Online 60 - dager, ubrukt. (PC) Byttes (helst): Skjul - Unreal Tournament 3, Collectors Edition (PC) - Guild Wars Nightfall (PC) - Bioshock (PC) - Gears of War (PC) - Fear 2 (360) - Bee Movie Game (360) - Guitar Hero 3 (360, uten gitar) Btw, Eplefe, du var veldig heldig. Min utgave av BF 1942 inneholdt de to ekstra pakkene også Endret 8. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kan gi bort disse spillene: Rollercoaster tycoon 3 Serious sam 2 Drømmefall Endret 8. mars 2009 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fant noe som kanskje kan være aktuelt: Gi bort: Glory of the Roman Empire (PC) Fifa Street 2 (PS2) Fifa 07 (PS2) Harry Potter og Føniksordenen/Ildbegeret (PS2) Bytte: Football Manager 08 (PC, kan gi bort til de som har gitt meg noe før) Endret 8. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan ta FIFA Street 2. Skal spørre foreldrene mine først. Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I tillegg til Far cry 2 til 360, har eg fifa 09 (pc) og fifa 08 (ps2) som eg kan bytte/gi vekk. Vil helst bytte. Grunnen til at eg ikkje er så keen på å gi vekk spel, er fordi eg framleis lever på vekelønn, og når eg først kjøper meg eit spel, så vil eg gjerne beholde det, eller eventuelt få noke igjenn for det. Men eg har vel alltids noken litt eldre spel eg kan vere villig til å gje vekk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jonas: Kunne godt tenkt meg BF vietnam om det er greit? Kunne du iallefall holde det av? Kommer også til å bruke denne tråden til å lege til de spillene jeg kan bytte/gi Endret 8. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
JayP Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kan bytte: Project Gotham Racing 3 Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Sega Superstars Tennis The Godfather: The Game King Kong Lost: Via Domus Superman Returns Need for Speed: Carbon Perfect Dark Zero Alle til X360. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kan bytte: Project Gotham Racing 3 Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Alle til X360. Bytte de to spilla der? er du gal? det er jo 2 fantastiske spill! :o Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har lyst til å bytte Rock Band trommesettet mitt mot et spill eller to. Det er til Xbox 360 og er brukt èn gang. Pm meg hvis du er intr, og hva du har lyst til å bytte i det. (tar kun imot 360 spill, og de skal være i god stand) Skjul Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Angående bytte/gi-"problemet" så synes jeg at dette er en tråd der man skal ikke skal føle: "h*n vil ha av meg, da vil jeg ha av han/henne", men: "jeg fikk av h*n da gir jeg han/henne/noen andre". Du skal gi bort spill fordi du føler for å gjøre det, kanskje fordi du har fått noe selv allerede, ikke som en "nød-løsning" for å få tak i et spill. Ble kanskje litt rart formulert dette her, men ta en titt på klokka.. Håper dere skjønner poenget mitt! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Angående bytte/gi-"problemet" så synes jeg at dette er en tråd der man skal ikke skal føle: "h*n vil ha av meg, da vil jeg ha av han/henne", men: "jeg fikk av h*n da gir jeg han/henne/noen andre". Du skal gi bort spill fordi du føler for å gjøre det, kanskje fordi du har fått noe selv allerede, ikke som en "nød-løsning" for å få tak i et spill. Ble kanskje litt rart formulert dette her, men ta en titt på klokka.. Håper dere skjønner poenget mitt! Skjønner veldig godt hva du mener. Tråden heter "Gi bort et spill/bytt", så da burde man vel heller ikke forvente noe tilbake om man gir et bort. Forøvrig en herlig tråd Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men noen som har noen x360 spill å gi bort? For nå har det seg slik at jeg ikke har noe å bytte med et spill, har gitt mange bort nå Flere skal gis bort for å si det sånn, skal se hva jeg har hjemme også kan jeg legge ut hva jeg kan gi bort. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan gi bort dark messiah dersom du er intressert i det vaenas? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan gi bort dark messiah dersom du er intressert i det vaenas? Det høres fint ut, da sender jeg deg informasjon om adresse og slikt på PM. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har gitt bort: Neverwinter nights 2 Drømmefall RCT3 MM:Dark messiah.. Noen som har noen spill og gi bort, helst pc? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har masse spill å gi bort Giffesnaffen, skal hente de til helgen:) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hmm for en finurlig tråd Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på hvordan dere har hjerte til å gi fra dere spill jeg? Jeg hadde ihvertfall aldri klart det, kanskje fordi jeg liker å ha kontroll over tinga mine men ihvertfall, fine initiativer folkens! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil gi vekk, men med tanke på porto er ikke jeg så sikker. Hvis det finnes en gratis måte, skal jeg gjerne gjøre det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 HCG: det er snakk om 25,-, eller 7,- hvis du putter det i den minste prevpakken du får tak i. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil gi vekk, men med tanke på porto er ikke jeg så sikker. Hvis det finnes en gratis måte, skal jeg gjerne gjøre det Ikke helt sikker, men tror du kan sende brev med oppkrav? Som betyr at du kan gjøre sånn at den som brevet sendes til må betale, la oss si, 50 kr som tilsvares porto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå