Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg bytter Bee Movie Game (360) mot et hvilket som helst 360 spill jeg ikke allerede har. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sorry for at spillet ikke er sendt enda... glemte å ta det med i dag... Merket det på vei til postkontoret. Men skal huske på det i morgen så kommer spillet fram til mandag tipper jeg. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har spillene King Kong og Ghost Recon: Advance Warfighter på pc om noen kunne tenke seg å bytte, eller rett og slett bare få. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg kunne gjerne tenkt meg Ghost Recon Advance Warfighter! edit: Har et parr spill jeg kan gi bort også. Skal kikke gjennom mine senere i dag Endret 5. mars 2009 av Exia Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg bytter Bee Movie Game (360) mot et hvilket som helst 360 spill jeg ikke allerede har. Tja, har du Tony hawk Proving ground?' hva er det med spillet egentlig? Dårlig? Kort? Endret 5. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Bytter eller gir bort: - Empire Earth (PC) - Emperor: Battle for dune (PC) - Ground Control: Operation Exodus (PC) - Devil May Cry 4 (PC) ~ Hvis det er snakk om bytte så foretrekker jeg PC spill tilbake. Endret 5. mars 2009 av Cogliostro Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det et nytt Empire Earth? Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det et nytt Empire Earth? Nah, altså det er ''Best Seller Series'' merket og er nå et par år gammelt - Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja ok, har UTIII CE og Bioshock som jeg kan bytte bort til noe fintsomt. Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen kom deg desverre i forkjøpet, Empire earth skal på ferie til Tromsø. ;o Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Noen kom deg desverre i forkjøpet, Empire earth skal på ferie til Tromsø. ;o skal bli en fin ferie oppi nord Endret 5. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som har et NHL spill til X360 de kan gi/bytte bort? :rolleyes: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kunne kanskje byttet bort SPORE (pc), gjerne mot et ps3 spill? Ellers fant jeg noen spill i hylla som jeg kan bytte mot alt annet egentlig!: Harry potter og de vises stein (pc) Harry potter og Mysterie kammeret. (pc) Lenke til kommentar
Exia Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har tre spill jeg kan bytte mot noe, var en gave fra mamma etter at hun var på ferie i spania. Klarer ikke gi bort gaver, det tærer på sammvittigheten. Pakken er : Imperivm: Collectors edition, inneholder de tre første spillene. Har ikke engang åpnet coverne. Spillet er på spansk, men er ganske sikker på at de finnes en språkpakke på nett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bytter eller gir bort: - Empire Earth (PC) - Emperor: Battle for dune (PC) - Ground Control: Operation Exodus (PC) - Devil May Cry 4 (PC) ~ Hvis det er snakk om bytte så foretrekker jeg PC spill tilbake. Jeg kan ta emperor: battle for dune eller Devil May Cry. Jeg skal se om jeg har noe å bytte mot. Er de representative for spillsmaken din? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har spillene King Kong og Ghost Recon: Advance Warfighter på pc om noen kunne tenke seg å bytte, eller rett og slett bare få. Altså, ikke bytte? Jeg tar King Kong Fordi jeg har lyst på det. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Da står det mellom MathiasFG og Exia som skal få GRAW. Om HCG97 kunne sendt meg en privat melding med post info slik at jeg kan sende det til deg hadde vært fint Endret 5. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da står det mellom MathiasFG og Exia som skal få GRAW. Om HCG97 kunne sendt meg en privat melding med post info slik at jeg kan sende det til deg hadde vært fint Se på timestampene og gi til den som spurte først:P Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Rakk ikke sende Gudfaren i dag Shampoo. Lover å få det til i morgen. Om ikke i morgen så i hvertfall i løpet av helga Noen som har Little Big Planet???? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Går ut ifra at alle her har Motorstorm:P Timeshift derimot er et spill som ligger på hylla mi nå, men som jeg anbefaler alle skytespill fans å prøve ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå