Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 har fått world in conflict nå, tusen takk Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Værsågod! Jeg har også fått Splinter Cell fra Laland nå Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Genetics, Littlebigplanet? Værsåværsåværsåværså snill? EDIT: Jeg har UEFA EURO 2008(XB360), Gudfaren(PS2) som jeg gjerne kan gi bort. Har ikke noe i mot å få ett av de spillene. Genetics, Littlebigplanet? Værsåværsåværsåværså snill? EDIT: Jeg har UEFA EURO 2008(XB360), Gudfaren(PS2) som jeg gjerne kan gi bort. Har ikke noe i mot å få ett av de spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk Splinter Cell fra Laland i dag, morsomt å få spill i posten:DHar sendt ivei mine spill til sidesprang og Shampoo i dag:) Værsågod! Jeg har også fått Splinter Cell fra Laland nå Godt å høre! Mangler bare en bekreftelse fra Shampoo nå! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hentet posten for ikke lenge siden, og der lå det en hyggelig overraskelse, nemlig Splinter Cell: Doubla Agent til Xbox 360 Igjen, tusen takk for generøsiteten, jeg skal som jeg kan gjengjelde den snart Inne i coveret lå forresten en lapp som var brettet sammen, men det stod ikke noe på den. Tør jeg spørre hvorfor den lå der? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Har disse som kan byttes bort: (X360) Tony hawks Proving ground Og dette som kan gis bort: (Xbox) First to fight (PC) Civilization IV alt er plettfritt og ikke brukt nesten i det hele tatt Endret 12. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Shampoo: Den lå der for å hindre at trykk på midten av coveret skulle skade det. Lærte det trikset av Bytteklubben.no. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hentet posten for ikke lenge siden, og der lå det en hyggelig overraskelse, nemlig Splinter Cell: Doubla Agent til Xbox 360 Igjen, tusen takk for generøsiteten, jeg skal som jeg kan gjengjelde den snart Inne i coveret lå forresten en lapp som var brettet sammen, men det stod ikke noe på den. Tør jeg spørre hvorfor den lå der? Hehe, samme lapp hos meg:P Spillet var jo strøkent, har du prøvd det i hele tatt Laland? Var moro å spille det også Endret 3. mars 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spilte en god del coop idet jeg fikk det, men hadde allerede gått igjennom det på Xboxen så kjøpte det bare fordi det var så billig. Men å dele opplevelsen videre er bare hyggelig! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sendt Max Payne 2 til Selklubber i dag Har litt lyst til å bytte fra meg The Witcher Enchanced Edition. Har mest lyst på et RPG spill for PC. Witcher er PC forresten Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som har Forza Motorsport 2? Kan bytte mot et Tom Clancy spill til Xbox 360. Enten Ghost Recon Advanced Warfighter 1 eller Ranbow Six Vegas 1. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har disse som kan byttes bort: (X360) Tony hawks Proving ground Og dette som kan gis bort: (Xbox) First to fight (PC) Civilization IV alt er plettfritt og ikke brukt nesten i det hele tatt kan ta First to fight jeg. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vill gjerne bytte bort Enemy Territory: Quake Wars til Xbox 360. Noen som har noe å bytte bort for det? Er spilt én gang. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Bilder ikke tillat i signatur. Ja, kan bytte bort TOCA Driver 2. Endret 4. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Slikt tar vi strengt tatt over PM. On topic: Ser fortsatt etter spill, ikke helt ferdig enda. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Noen som har Forza Motorsport 2? Kan bytte mot et Tom Clancy spill til Xbox 360. Enten Ghost Recon Advanced Warfighter 1 eller Ranbow Six Vegas 1. Har Forza 1 Har disse som kan byttes bort: (X360) Tony hawks Proving ground Og dette som kan gis bort: (Xbox) First to fight (PC) Civilization IV alt er plettfritt og ikke brukt nesten i det hele tatt kan ta First to fight jeg. Det er et Xbox spill. Altså ikke 360 men kan spilles på 360. Send pm edit: Shampoo går ned til postkontoret nå... Endret 4. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hyggelig Føler meg litt sleip som ber om så mye, men har presisert i de siste meldingene mine at andre kommer før meg i køen (selvom de spør etter meg) inntil jeg får gitt bort noen spill selv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Så enig, så enig. Tror neppe jeg hadde klart å gi fra meg spill hvis ikke jeg selv merket følelsen av å åpne postkasse og finne et spill man har fått helt gratis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Prøv dette; gi fra seg tre spill på samme dag uten å ha bedt om ètt Har noen flere både PC og 360 spill jeg ikke rører for tiden. Skal bare se om det er noen enkel GamerScore å hente før jeg legger de ut her! Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som har Forza Motorsport 2? Kan bytte mot et Tom Clancy spill til Xbox 360. Enten Ghost Recon Advanced Warfighter 1 eller Ranbow Six Vegas 1. Har Forza 1 Jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå