Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper som jeg kunne tenke meg å bytte i et eller annet. Kanskje Episodes from GTA. Det er til xbox 360. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Har Crysis 2 som jeg vil bytte bort mot et PC eller Xbox 360 spill, hva som helst bare det er gøy. edit: Wops, så at dette var i arkivet... Endret 10. juni 2011 av Selklubber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er ikke lov med kjøp og salg, dette faller under den kategorien. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Gjør det? Selv om ingen kjøper eller selger noe, bare bytter? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Gjør det? Selv om ingen kjøper eller selger noe, bare bytter? Forstå det den som kan. Likte denne tråden. Mye bedre å bytte spill man ikke spiller lengre i stedet for å selge de på Gamestop etc. Skjønner ikke hvordan man kan sammenligne det med kjøp/salg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er sært, uten tvil. Det er trist, men forumet her har blitt gradvis mindre interessant over de siste årene. Når artiklene på de fleste tilknyttede stedene i tillegg sakte men sikkert blir dårligere... 2 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Det er sært, uten tvil. Det er trist, men forumet her har blitt gradvis mindre interessant over de siste årene. Når artiklene på de fleste tilknyttede stedene i tillegg sakte men sikkert blir dårligere... ... i tillegg til kanskje litt i overkant aktive moderatorer? Jeg er forøvrig enig. Etter gamer.no/innlegg.no hendelsene skjedde det mer enn bare organisasjonsmessige endringer. Endret 7. juni 2012 av magnusalex Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Beklager dobbeltpost, men jeg trode kanskje det skulle være noen som svarte i mellomtiden. Frem til det blir avgjort om tråden skal stenges eller ei, prøver jeg meg med et innlegg relatert til tråden: Har: - Gears of War 3 (uåpnet!) Ønsker: - Need for speed: Shift 2 - Need for speed: The Run - Prototype 2 - Saint's Row: The Third - Call of Duty: Modern Warfare 3 - Dead Island Alle for Xbox 360. Er åpen for andre forslag. Om noen kunne være interessert, kan jeg betale porto begge veier (både din og min sending). Endret 8. juni 2012 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå