sultenape Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Du har ikke Aliens vs Predator? Nei :/ Endret 3. mars 2010 av Laland redigerte ned sitering Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Bytter bort(PS3): Matt Hazard Eat Led Superstars V8 Racing Er interessert i(PS3): Wet Godfather II Skate 2 Shaun White Snowboarding Wheelman Need for Speed Shift Prince of Persia Lord of the Rings Conquest Brothers in Arms 3 Endret 4. mars 2010 av BioDex Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har fortsatt Buzz Quiz World, men nå har jeg også spillet Pain til bytting. Er interessert i svært mye rart. Bare å sende melding om du har noen overflødige spill og vil ha et eller begge av mine! Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har NBA 08 og LOST til PS3 å bytte bort. Jeg er interresert i det meste. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har en ekstra lisens til Tales of Monkey Island som jeg kan selge for 100,- eller bytte bort mot et annet PC-spill. Jeg vant spillet, men har allerede kjøpt og spilt igjennom det for lenge siden, så har ikke noe bruk for lisensen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Interessert i å bytte bort følgende spill (xbox 360) * Call of Duty: Modern Warfare 2 * Assasins Creed 2 * Mass Effect 2 Har ingen spesifike ønsker på hva jeg vil bytte i mot. Kom med tilbud hvis du har spill du ønsker å bytte. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fekk Bioshock 2 med Elite-konsollen min. Likte aldri spel nr. 1, så eg gidd ikkje prøve meg på nr. 2. Xbox 360 altså. Nokon som vil bytte med meg? Har ikkje spesifikke ynske, kom med forslag. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har Resistance 2, Heavy Rain og God of War 3 å bytte bort. De er promo versjon, kun spillet. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg har Resistance 2, Heavy Rain og God of War 3 å bytte bort. De er promo versjon, kun spillet. Kan godt bytte gow 3 mot bioshock 2(rapture edition) eller infamous + at du får litt mer pæng siden infamous er litt eldre Endret 21. mars 2010 av sultenape Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg har Assassin's Creed 2 som jeg er villig til å bytte bort. Helst mot Uncharted 2, men kan også vurdere andre spill. PS3 det er snakk om, selvsagt. Endret 21. mars 2010 av rodrigues Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Dessverre har jeg Bioshock 2 og er ikke interresert i Infamous. Husk promo spill er bare spill discen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har et Uncharted 1 spill jeg gjerne kan bytte bort. Vil helst ha et 360 spill mot pga. PS3en er broren min sin.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fekk Bioshock 2 med Elite-konsollen min. Likte aldri spel nr. 1, så eg gidd ikkje prøve meg på nr. 2. Xbox 360 altså. Nokon som vil bytte med meg? Har ikkje spesifikke ynske, kom med forslag. sikkert ikke så mye som frister av det jeg vil bytte bort. men om du skulle ha lyst på crysis, resistance 1, risen (pc), så er det sikkert mulig. Evt betale litt i mellom.. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Vil gjerne få tak i pokemon spill som GBA støtter. Altså Pokemon Gold, Silver, Red, Blue, Green, Yellow, Sapphire, Emerald, Ruby og slik. Har å bytte mot (PC): Codename: Panzers Cold War (uåpnet) American Conquest (perfekt stand, MEN slikt cover) Prey (uåpnet) Firestarter (uåpnet) Håper på svar Endret 13. april 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil bytte noen spill, Kan bytte: James bond Quantom of Solace (xbox 360), FUEL (xbox 360) Call of duty 3 (xbox 360) eller Medal of Honor Pacific Assualt (PC). Har ingen spesiele ønsker untatt at det skal være Xbox 360 spill, Eller kanskje til DS(men det må være Super Mario/Wario spill ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg har Killzone 2 til PS3 som jeg gjerne ønsker å bytte mot God of War 3. Spillet er i topp tilstand uten riper i verken cover eller plate, og har bare blitt brukt noen få ganger. Det er et "Platinum"-cover. Spillet er kjøpt i England, men fungerer på alle PS3er verden over. Endret 15. mai 2010 av Laland Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ønsker å bytte forza motorsport 3 og Halo odst. Ønsker å bytte i noen xbox 360 spill. Send Mail [email protected] Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Interessert i å bytte bort følgende spill (xbox 360) * Call of Duty: Modern Warfare 2 * Assasins Creed 2 * Mass Effect 2 Har ingen spesifike ønsker på hva jeg vil bytte i mot. Kom med tilbud hvis du har spill du ønsker å bytte. Ønsker du gamle eller nye spill? Eller bryr det deg ikke? Har er god del jeg ivl bytte mot Assassins Creed 2 Endret 16. mai 2010 av Vertical Limit Lenke til kommentar
karakas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har: - GTA IV (uåpnet for PC) - Star Trek Online Collectors Edition (uåpnet for PC) Ønsker: Spill for Xbox 360, ett par av de jeg kunne tenke meg er: - GTA IV - Army of Two (originalen) Men er åpen for andre forslag også Endret 16. mai 2010 av zicoz Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Glemte jo helt at jeg også har Colin Mcrea Dirt for PC, Uåpnet også :o Noen som vil bytte det mot et kjeksboks 360 spill? Er veldig interessert i Call of Duty 4 Modern Warfare. Endret 16. mai 2010 av Vertical Limit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå