ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil bare melde ifra om at American Conquest og Settlers IV kan fåes gratis her!, slik at ingen gjør et dumt bytte Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Informerar til førstepost; Eg mottok i dag Quake Wars fra slim91! Supert bytte mot Skate. Noken som vil bytte Tony Hawks Prosject 8? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil bare melde ifra om at American Conquest og Settlers IV kan fåes gratis her!, slik at ingen gjør et dumt bytte hehe, var litt uheldig og bestillte dobbelt så har to kopier til overs. Og istedenfor for å gi dem bort og tape penger på frakt så... Lenke til kommentar
Exia Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil bare melde ifra om at American Conquest og Settlers IV kan fåes gratis her!, slik at ingen gjør et dumt bytte hehe, var litt uheldig og bestillte dobbelt så har to kopier til overs. Og istedenfor for å gi dem bort og tape penger på frakt så... Var litt sleipt da Prøve å bytte bort noe som omtrent er gratis, mot noe som koster 300-500 kroner Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ønsker å bytte bort Condemned 2: Bloodshot til Xbox 360. Forseglingen er brutt, men spillet er aldri blitt testet og er helt nytt. Vet ikke helt hva jeg ønsker å bytte det mot, så send meg en pm med hva du er villig til å bytte. Ønsker kun xbox 360 spill som ikke er av classic utgave. Edit: trykkleif Edit 2: Er intr. i Silent Hill Homecoming, hvis det ikke er for mye å ønske seg. Endret 15. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som har Oblivion (ikke Classic), og vil bytte bort med noe...? Xbox 360. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har Guitar Hero 3 med gitar til 360 her hvis noen har lyst til å bytte mot Fuel til 360. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fjernet en post som stred imot reglene og en post som svarte det. :-) Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har noe jeg kan bytte bort: 360: Star Wars: The Forced Unleashed The Darkness Forza 2 Devil May Cry 4 Dead or Alive: Xtreme 2 Football Manager 2007 King Kong (classic) Tomb Raider: Legend (classic) Sega Rally Wii: Mortal Kombat: Armageddon Super Monkey Ball Banana Blitz Excite Truck Mercury Meltdown Revolution No More Heroes Resident Evil: Umbrella Cronicles GC: Odama m/mic (uåpnet) Ønsker meg igrunn bare Fear 2 og Left 4 Dead til 360 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tar imot spill til PS3, hva som helst egentlig. Hvis noen skulle ha en ekstra kopi av Uncharted: Drake's Fortune eller Resistance: FoM /2, hadde jeg blitt sjeleglad. Killzone 2, LittleBigPlanet og MGS4 sier jeg heller ikke neitakk til. Har en god del Xbox 360 og PC-spill som jeg kan gi i bytte, hvis det gjør det hele mer aktuelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har veldig lyst på relativt nye spill til pc. Jeg har fått ny og bytter gjerne bort ting og tang Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ønsker fortsatt å bytte bort Condemned 2 (helt nytt) og avatar til xbox 360. PM meg med hva du vil bytte. Bytter kun med x360 spill og plate/cover skal være i utmerket stand, samt ikke være av classic utgave. Silent Hill Homecomming er av stor interesse. Endret 4. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vil gjerne bytte bort X-Men Origins: Wolverine til PS3, mot et annet PS3-spill med trophies. Jeg har ganske mange av spillene med trophies, så det er bare å foreslå, så kan jeg heller si fra om jeg har dem. Av spesiell interesse: - Wanted: Weapons of Fate - Wheelman - Sonic's Ultimate Genesis Collection (Mega Drive Col.) - Terminator Salvation Kan også bytte mot andre:) Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har cod 5 til pc vis noe vil bytte. Bytter helst mot xbox spill. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Eg har ein del xbox360 spel eg kunne tenkt meg å bytte. Alle spelene og coverene er i bra stand. Ingen er classic. Eg forventer også samme kvalitet på det eg eventuelt mottar. Xbox360 spill eg gjerne bytter mot noe annet: -Call of duty 2 game of the year edition. Følger med Bonus DVD. Det var nokre ekstra mp maps, men dei er vekke. - Robert Ludlum's The bourne conspiracy - John Woo presents Stranglehold - Bully Scholarship edition - Timeshift - Splinter Cell Double Agent - Viking Battle for Asgard - Crackdown - Hitman Blood Money Eg har og eit xbox spel: breakdown, bare disk og tysk manual, men spelet er engelsk. Fekk det ifrå Goozex. Funker på Xbox360. Slenger det med om noen vil ha det. Xbox360 spill eg kunne tenkt meg: 1. Call of duty World at War 2. Fable 2 3. Resident Evil 5 4. Prince of persia 5. Lost Odyssey 6. Chronicles of Riddick Dark Athena 7. TMNT Pm gjerne om noen er interressert. Edit: Rød=Byttet Endret 14. juli 2009 av Eaxis Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i hitman blood money til xbox 360? Skulle bestille den på platekompaniet og der sto det at den er ute av produksjon! Må ha den! Endret 26. juli 2009 av Kjøttulf Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i hitman blood money til xbox 360. Skulle bestille den på platekompaniet og der sto det at den er ute av produskjon! Må ha den! Litt off topic: Blood Money på Xbox koster penger, men det gjør ikke PC versjonen, du kan laste det ned gratis på gametap.com. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har forza motorsport 2 og cod4 til xbox pluss cod 5 til jeg kan bytte bort. Bare send tell me offer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hvis noen har RF:G så har jeg veldig lyst på det. Kan bytte en av disse mot det. Gears 2 Left 4 dead Fuel GTA IV The orange box COD 4 Crackdown army of two saint row 2 bad company Turok perfect dark zero Endret 23. juli 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg kan sikkert bytte bort COD4 (PC) mot ettellerannet bra til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå