Krøllalfa99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en del morsomme spill jeg ikke spiller lenger som ligger hos foreldrene mine, skal hente de og legge ut her neste gang jeg er på helgebesøk:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skriv hvilken plattform spillet duvil gi bort/ønsker deg i tillegg til selve tittelen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) @Vaenas: Mener det burde gjelde konsoller også, men det er jo i en litt høyere klasse. Tviler på at det blir vanlig å si "Ser etter en Xbox, noen som har en de vil gi bort? Kan bytte den med et par PS2-spill". Det blir vel heller noen som gir den bort. Men ellers, ser selv etter en NES/SNES Endret 1. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke for å ødelegge, men blir ikke tråden veldig rotete av småpraten? For de som vil se etter spill å gi bort/få/bytte kan det bli vanskelig å orientere seg blant all praten. *Være litt voksen* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har en ekstra NES hjemme, men vet ikke om jeg er villig til å gi den vekk. o.O Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har et Little Big Planet spill som jeg knapt har spillt, fikk et til bursdagen og et til jul, åpnet begge Uansett kunne godt ha tenkt meg å byttet det mot et ps3 spill eller et pc spill Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vel, jeg føler det blir feil med tanke på at den er gammel og at man trenger en omformer for å bruke den (yay for amerikansk familie, right?). Den med norsk uttak blir hos meg. Edit: Kanskje bytte mot xbox-spill. Skal først se om jeg har noen spill å gi bort, før jeg gir bort en konsoll. Endret 2. mars 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Nå er pakker sendt til Nostalgic, Shampoo og Såpe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Flott! Tror jeg har noen spill jeg kan gi bort nå, skriver de opp når jeg er kommer hjem. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå er pakker sendt til Nostalgic, Shampoo og Såpe. nice! slike som deg gjør verden til et bedre sted ^^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Genetics, Littlebigplanet? Værsåværsåværsåværså snill? EDIT: Jeg har UEFA EURO 2008(XB360), Gudfaren(PS2) som jeg gjerne kan gi bort. Endret 2. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, så klart. Men jeg tenkte mer at hvis noen her allerede har sendt i vei noen spill vet de hvor mye en stor nok konvolutt + det å sende den koster. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg pakket de ganske godt inn. Konvolutter store nok for A4 ark brettet én gang, med litt papir inne i coveret for å gjøre det mer solid kostet meg 25,- per brev. Endret 2. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg bytter bort Fear 2 mot et relativt nytt spill, begge må være til xburk. Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg pakket de ganske godt inn. Konvolutter store nok for A4 ark brettet én gang, med litt papir inne i coveret for å gjøre det mer solid kostet meg 25,- per brev. Oi, og jeg som betalte 49,- for smartpostkonvolutter :o . Men men, nå har jeg hvertfall fått sendt i vei spill til ShampooMacTavish, Vaenas og MathiasFG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Takker Overagnar. Må nesten se om jeg finner noe jeg kan sende bort selv. Fant to spill jeg kan bytte eller gi bort: Fifa Street (PS2) Prince of Persia: Sands of Time (PS2) [Tatt av ShampooMacTavish] Har akkuratt fått X360 så bruker alle spilla der så dem kan jeg nesten ikke gi bort eller bytte bort. Men disse kan jeg det med. Edit: La til spill. Endret 2. mars 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har funnet fram en del aktuelle spill nå, skal bare finne frem noen til og drøfte hvert og ett før jeg skriver dem opp Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk Splinter Cell fra Laland i dag, morsomt å få spill i posten:D Har sendt ivei mine spill til sidesprang og Shampoo i dag:) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Svarte glemte spillet jeg skulle sende... får sende det i morgen istedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå