rodrigues_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Har postet her tidligere og sagt at jeg er villig til å bytte bort disse fire x360spillene mot spill til samme konsoll: - Fallout 3 - Tony Hawks P8 - Fifa 08 - PES06 Kunne gjerne tenkt meg et spill som CoDWaW eller et annet av nyere dato. PM meg, så kan vi avtale videre! Har allerede fått to henvendelser, men jeg var ikke så veldig interesset i de spillene, men takk til de som tok kontakt. (Det er bare til å slette denne posten hvis det er mot reglene eller noe slikt, da jeg allerede har en tidligere post i denne tråden). Endret 3. mai 2009 av rodrigues Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bytter bort Crash of the Titans til Wii mot et annet spill til Wii, eller kanskje spill til Xbox 360/PS3 hvis noen vil det. Kom med forslag Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har meget lyst på NHL 09 til 360. Noken som har det og vil bytte det mot eit anna 360 spel? Har eindel å tilby Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 noen som vil bytte fallout 3 mot resident evil 5? Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Har følgende Xbox 360 spill som jeg gjerne bytter mot spill til samme konsoll: Halo 3 (kanskje spilt 2 timer til sammen, tidenes drittspill) Gears of War (kanskje spilt 2 timer til sammen) Call of Duty 3 Colin McRae Dirt Racedriver GRID (knapt nok spilt) Tom Clancy Splinter Cell Double Agent Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Tom Clancy's Ghost Recon Avanced Warfighter Tom Clancy's Ghost Recon Avanced Warfighter 2 Tony Hawk's Project 8 (knapt nok spilt) NBA Street Homecourt (knapt nok spilt) Hitman Blood Money Jeg bytter gjerne flere av mine spill mot færre. Alle spill er meget pent behandlet. Jeg ønsker forholdsvis nye spill ala. Resident Evil 5, Tomb Raider Underworld, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts etc. Endret 6. mai 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 noen som noe av disse nintendo 64 spilla de har lyst å bytte vekk? har wii, gc og ds spill jeg kan bytt mot. - Perfect Dark - Goldeneye - Tony Hawks Pro Skater 2 - Donkey Kong 64 - Yoshis Story - Jet Force Gemini - 1080 Snowboarding - Mario Tennis - Mario Kart 64 - Excitebike 64 - F-Zero X - Waverace 64 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har både CodWaW til pc og Assassin's creed til xbox som jeg gjerne kan bytte bort. send PM vis du vil bytte. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ønsker meg ps1/psone/psx spill. Bytter eller kjøper for en avtalt sum. Pm meg. EDIT: Jeg gir bort expansionpakkene "time twister" og wacky worlds" til RollerCoaster 2 til en heldig person. Spillene er på tysk derimot, og man trenger også rollercoaster 2 for å spille tilleggspakkene. Som sagt, send meg en pm om du har lyst på! Endret 10. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ønsker å bytte en GH3 Les Paul mot en Rock Band fender gitar. Pm meg hvis du er intr. Gitaren fremstår som ny og er nesten ikke brukt. Forventer å motta det samme. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Kan bytte bort: (xbox 360) Call of Juarez Gun Brothers in Arms: Hells Highway Kunne tenkt meg Race Driver Grid Er interessert i det meste da jeg har solgt mesteparten av spillene mine (angrer). Send meg en pm i såfall Endret 19. mai 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som har CoDWaW de vil bytte imot Fallout3? Ta kontakt! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ønsker å bytte Rock Band(1) mot Oblivion. Ønsker kun å bytte hvis Oblivion ikke er av classics utgave. Ta kontakt på pm. Edit: Platform Xbox 360. Endret 24. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ønsker kun å bytte hvis Oblivion ikke er av classics utgave. Hva er gale med classic utgaven? Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Har postet her tidligere og sagt at jeg er villig til å bytte bort disse fire x360spillene mot spill til samme konsoll:- Fallout 3 - Tony Hawks P8 - Fifa 08 - PES06 Kunne gjerne tenkt meg et spill som CoDWaW eller et annet av nyere dato. PM meg, så kan vi avtale videre! Har allerede fått to henvendelser, men jeg var ikke så veldig interesset i de spillene, men takk til de som tok kontakt. (Det er bare til å slette denne posten hvis det er mot reglene eller noe slikt, da jeg allerede har en tidligere post i denne tråden). Vil du ha Fable 2 eller Gears of war 2 mot Fallout 3? (Coveren til Gears if war 2 er litt ødelagt, en liten del av bunnen knakk men det funker) Eller vil jeg også ha CoD:WaW(Xbox 360) mot de to spillene ovenfor. Jeg har også Battlefield: Bad company. Har fått sånn ripe rund spillet, så du må låne spillet hos noen andre og installere det på hardisken før du kan spille. Endret 25. mai 2009 av Spreeky Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei, jeg har både Fable 2 og GeoW2. Men takk som spør : ) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ønsker kun å bytte hvis Oblivion ikke er av classics utgave. Hva er gale med classic utgaven? Folk likere ikke coverene Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De er stygge da. Er det noen som har PC utgaven av Halo 2 som er interessert i å bytte? Kan bytte mot noe PC eller 360. Send meg PM:) Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vil ha Fable 2 eller Gears of war 2? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vil ha Fable 2 eller Gears of war 2? fable 2 mot CoDWaW til pc, eller morrowind til xbox (den funker selvfølgelig til 360) Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Noen som vil ha Fable 2 eller Gears of war 2? fable 2 mot CoDWaW til pc, eller morrowind til xbox (den funker selvfølgelig til 360) Pc min kan ikke kjøre CodWaw dessverre(Grafikkorten suge) og jeg har allerede morrowind. Har du Oblivion? Endret 27. mai 2009 av Spreeky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå