Mokko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fra nå av skal jeg ikke tigge mer. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rock Band til PS3 eller Xbox 360? Jeg har fortsatt Killzone 2 til PS3 som jeg vil bli kvitt. Orker ikke å gjøre SP ferdig en gang. Ønsker meg Left 4 Dead eller et annet spill fra samme "tid" - dvs. relativt nytt, og til Xbox 360. trehundredeogseksti. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Slutt og mas om gratis spill! Er vel ingen som gir bort KZ2 allerede. Ment til hcg Endret 30. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fra nå av skal jeg ikke tigge mer. Slutt og mas om gratis spill! Er vel ingen som gir bort KZ2 allerede. Ment til hcg Jeg tigget ikke, jeg lurte på. Jeg har noen spill selv jeg kan bytte. Derfor. Jeg var veldig i tvil når han nevnte Killzone 2. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rock Band til PS3 eller Xbox 360? Jeg har fortsatt Killzone 2 til PS3 som jeg vil bli kvitt. Orker ikke å gjøre SP ferdig en gang. Ønsker meg Left 4 Dead eller et annet spill fra samme "tid" - dvs. relativt nytt, og til Xbox 360. svarer vel kanskje på det meste? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg gir nok ikke bort KZ2 nei, ønsker selvfølgelig å bytte mot et annet spill. Forhåpentligvis Left 4 Dead, men er åpen for andre forslag! Gamertagen min inneholder spillene jeg allerede har. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som kan låne bort Rock Band (orginalen) til 360? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Da fikk Kris, etter litt for mye venting (beklager det ) Halo 3 av meg. Endret 3. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 her er det jo en fin side, for folk som vil bytte spill med folk fra hele europa, koster jo litt i porto da, men det er jo stort utvalg da http://www.goozex.eu/trading/asp/homepage.asp Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Har veldig lyst på enten Punch Out Round 3 eller Forza 2 til X360. Bytter gjerne bort Colin McRae Dirt eller Skate. Begge til X360. Har hovedsaklig interesse for spill til X360, men i noen tilfeller til andre konsoller. Endret 5. april 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har veldig lyst på enten Punch Out Round 3 eller Forza 2 til X360.Bytter gjerne bort Colin McRae Dirt eller Skate. Er Dirt til X360? Kunne tenkt meg det egentlig, har Devil May Cray 4 til PS3 om det er av interesse. Lenke til kommentar
NuclearApe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Edit: Alle desse spela er til Xbox 360. Kunne godt tenkt meg å bytta bort nokre av dei spela eg er ferdig med. Vil bytte bort: John Woo Presents: Stranglehold Assassins Creed Rockstar Games Presents: Table Tennis Kingdom Under Fire: Circle of Doom Racedriver GRID Kung Fu Panda & LEGO Indiana jones (Dobbel) Dette er spel eg har spelt gjennom og ikkje er interessert i å spela noko meir, alle er i topp stand. Table Tennis er einaste som er classic. Vurderer å bytte bort: Fallout 3 Halo 3 Om folk ha noko veldig interessant å bytta, har egentlig lyst å spela meir av dei, men er samtidig lysten på nye spel. Ønsker i retur: NHL 09 FIFA 09 Rock Band 1 og 2 Ulike Guitar Hero spel utanom III Scene it? - spel, samme kva versjon Har og veldig lyst å låna Fable II for å installera på harddisken min. Har spelet, men plata er øydelagt, slik at boxen kjenner igjen spelet, men ikkje klarer å lesa det. Så om nokon kunne ha sendt spelet i posten, så kunne dei fått det i retur nokre dagar seinare, gjerne med eit litt eldre spel i tillegg. Dersom du ønsker nokre av spela er det berre å koma med forslag til bytter. Endret 12. april 2009 av Gustad Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg har Turok og GTA IV til xbox 360 som jeg kan bytte bort mot xbox 360 spill, eller pc men helst xbox 360 Edit: jeg har lyst på guitar hero world tour guitaren uten spillet siden den kan brukes til rock band viss jeg ikke tar feil. Edit2: Jeg er villig til å bytte Turok og GTA IV mot en world tour guitar Mine spill jeg er villig til å bytte Army of two Perfect dark zero cod 4 Crakdown Turok The orange box Sega superstars tennis Burnout: paradise GTA IV BF: Bad company Gears of war 2 Xbox live arcade (5 spill på en disk) Halo 3 disk only og roller coaster tycoon 3 ink soked (PC) Endret 5. april 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som har The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay til PC? Send PM. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har noen spill jeg gjerne kunne tenke meg å bytte bort selv. Alle til PS3. Det er spill av variabel alder, men alle spillene er i veldig, veldig god stand - og det bør spillene jeg eventuelt får i bytte være også. De spillene jeg er interessert i å bytte bort er; LEGO Star Wars - The Complete Saga Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Beijing 2008 Race Driver: Grid Virtua Fighter 5 MotorStorm (1) Assassin's Creed World Series of Poker 2008 Jeg er vel stort sett åpen for de fleste spill, men er ikke villig til å akseptere hvilket som helst spill i bytte heller. Send meg en PM, så blir vi sikkert enig! =) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har fått et par PM'er om hvilkene spill jeg har lyst på osv, men hva er vitsen med en bytt tråd viss du ikke skal bruke den så jeg kommer ikke til å svare på PM om bytte spill. Jeg har lyst på guitar hero: world tour guitar (bare guitaren ikke spillet) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 For at tråden ikke skal bli et eneste kaos, tar forha slinger over pm. Litt unødvendig med at en skriver "jeg bytter xxx" og de 20 neste svrene blir "jeg vil ha" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som kan låne bort Rock Band (orginalen) til 360? Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 jeg kan forhandle litt med deg Erik, har et rb spill som jeg ikke bruker Er det noen som har guitar hero 2 til 360? Har veldig lyst til å Sweet child o mine med fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå