Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Burde være en mal for alle poster her, som det har blitt foreslått tidligere.

Bytter/gir bort

- xxx

- xxx

Vil helst ha

- xxx

- xxx

Alle poster som "Jeg vil ha XXX, kan jeg få den?" burde helles sendes som PM til den aktuelle brukeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av oss har jo brukt endel penger på spill, og å bare gi det bort er ikke like enkelt for alle.Dessuten mener jeg at de som bare vil ha spill uten å bytte kanskje ikke har så mye lyst på det som de som vil bytte.

Jeg har ikke særlig lyst til å gi bort spill til folk som tar det fordi de kan få det gratis, og ikke fordi de har lett lenge etter det eller har virkelig lyst på det.

Lenke til kommentar
Mange av oss har jo brukt endel penger på spill, og å bare gi det bort er ikke like enkelt for alle.Dessuten mener jeg at de som bare vil ha spill uten å bytte kanskje ikke har så mye lyst på det som de som vil bytte.

Da kunne det foregått i en annen tråd, dette startet jo som en gi bort tråd.

Lenke til kommentar

Da kunne det foregått i en annen tråd, dette startet jo som en gi bort tråd.

"Her kan vi liste opp spill vi har som man har spillt til døde eller som var bomkjøp. Bruk PM for å avtale og adresse. Om spillet er nytt eller verdifult så kan man gjøre en byttehandel."

Er jo ikke ren "gi bort" tråd, men alikevell, skjønner poenget.

Lenke til kommentar

Gitt bort:

360 Xbox Live Arcade compilation disc

Spillene som er på dvd er:

Pac Man Championship Etd

Uno

Boom Boom Rocket

Feeding Frenzy

Luxor2

Den er uåpnet da jeg var uheldig or tråkka på dvd drevet når de var ute så det knakk så måtte kjøpe meg en ny 360.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

For meg er det uaktuelt å gi bort spill jeg har invistert tid og penger i - det ligger historie, følelser og sentimental verdi i alle spill jeg har i hylla.

Tigging er for dumt.

Når det er sagt, jeg hata Sakte 2 og vil ha det ut av huset så fort noen vil bytte det mot en tittel av nyere dato på Xbox 360. Sportsspill er eksludert.

Lenke til kommentar
Devil May Cry 4 til PS3 byttes bort i noe annet til PS3 eller X360.

Kunne godt tenkt meg å bytte noe mot DMC4, har diverse til både PS3 og 360 som jeg er villig til å bytte bort.

360:

PGR4

Assasins Creed

Perfect Dark Zero

Fable II

PS3:

Heavenly Sword

Mercenaries 2

NFS: Pro Street

Har dessverre dem fleste der... :(

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Rock Band til PS3 eller Xbox 360?

Jeg har fortsatt Killzone 2 til PS3 som jeg vil bli kvitt. Orker ikke å gjøre SP ferdig en gang. Ønsker meg Left 4 Dead eller et annet spill fra samme "tid" - dvs. relativt nytt, og til Xbox 360.

Kvitt? Gi bort eller bytte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...