Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Burde være en mal for alle poster her, som det har blitt foreslått tidligere. Bytter/gir bort- xxx - xxx Vil helst ha - xxx - xxx Alle poster som "Jeg vil ha XXX, kan jeg få den?" burde helles sendes som PM til den aktuelle brukeren. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mange av oss har jo brukt endel penger på spill, og å bare gi det bort er ikke like enkelt for alle.Dessuten mener jeg at de som bare vil ha spill uten å bytte kanskje ikke har så mye lyst på det som de som vil bytte. Jeg har ikke særlig lyst til å gi bort spill til folk som tar det fordi de kan få det gratis, og ikke fordi de har lett lenge etter det eller har virkelig lyst på det. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mange av oss har jo brukt endel penger på spill, og å bare gi det bort er ikke like enkelt for alle.Dessuten mener jeg at de som bare vil ha spill uten å bytte kanskje ikke har så mye lyst på det som de som vil bytte. Da kunne det foregått i en annen tråd, dette startet jo som en gi bort tråd. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mange av oss har jo brukt endel penger på spill, og å bare gi det bort er ikke like enkelt for alle.Dessuten mener jeg at de som bare vil ha spill uten å bytte kanskje ikke har så mye lyst på det som de som vil bytte. Da kunne det foregått i en annen tråd, dette startet jo som en gi bort tråd. "Her kan vi liste opp spill vi har som man har spillt til døde eller som var bomkjøp. Bruk PM for å avtale og adresse. Om spillet er nytt eller verdifult så kan man gjøre en byttehandel." Er jo ikke ren "gi bort" tråd, men alikevell, skjønner poenget. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har noen NES spill liggende, skal sjekke senere ikveld Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Gitt bort: 360 Xbox Live Arcade compilation disc Spillene som er på dvd er: Pac Man Championship Etd Uno Boom Boom Rocket Feeding Frenzy Luxor2 Den er uåpnet da jeg var uheldig or tråkka på dvd drevet når de var ute så det knakk så måtte kjøpe meg en ny 360. Endret 26. mars 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er på jakt etter FLÅKLYPA GRAND PRIX PC-spillet. Om noen sitter på et eksemplar de kanskje vil bli kvitt på en lønnsom måte, så send en PM. Hadde vært evig glad om jeg får svar. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Husker at jeg hadde det for noen år siden. Skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 For meg er det uaktuelt å gi bort spill jeg har invistert tid og penger i - det ligger historie, følelser og sentimental verdi i alle spill jeg har i hylla. Tigging er for dumt. Når det er sagt, jeg hata Sakte 2 og vil ha det ut av huset så fort noen vil bytte det mot en tittel av nyere dato på Xbox 360. Sportsspill er eksludert. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er på jakt etter FLÅKLYPA GRAND PRIX PC-spillet. Om noen sitter på et eksemplar de kanskje vil bli kvitt på en lønnsom måte, så send en PM. Hadde vært evig glad om jeg får svar. Jeg har en kopi ett sted. Skal se om jeg finner det Dritbra spill så spørs om jeg gidder Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er på jakt etter FLÅKLYPA GRAND PRIX PC-spillet. Om noen sitter på et eksemplar de kanskje vil bli kvitt på en lønnsom måte, så send en PM. Hadde vært evig glad om jeg får svar. http://www.caprino.no/games/no/ Dyrt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ønsker enda å kvitte meg med Spore til pc (bytting), helst mot et ps3 spill. Send pm. om du har noen forslag! Endret 24. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har framleis Far cry 2 på xbox 360 eg vil bytte vekk. Send meg ein pm om du har eit forslag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Devil May Cry 4 til PS3 byttes bort i noe annet til PS3 eller X360. Lenke til kommentar
Neonfisk_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Devil May Cry 4 til PS3 byttes bort i noe annet til PS3 eller X360. Kunne godt tenkt meg å bytte noe mot DMC4, har diverse til både PS3 og 360 som jeg er villig til å bytte bort. 360: PGR4 Assasins Creed Perfect Dark Zero Fable II PS3: Heavenly Sword Mercenaries 2 NFS: Pro Street Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Devil May Cry 4 til PS3 byttes bort i noe annet til PS3 eller X360. Kunne godt tenkt meg å bytte noe mot DMC4, har diverse til både PS3 og 360 som jeg er villig til å bytte bort. 360: PGR4 Assasins Creed Perfect Dark Zero Fable II PS3: Heavenly Sword Mercenaries 2 NFS: Pro Street Har dessverre dem fleste der... Endret 27. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Bytter bort Dead Space (PC) mot noe nytt, ikke sportsspill. Max Payne 1 og Condemned: Criminal Origins kan jeg også bytte mot. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som kunne tenke seg å låne meg Rock Band (Orginalen) så jeg kan importere sangene? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rock Band til PS3 eller Xbox 360? Jeg har fortsatt Killzone 2 til PS3 som jeg vil bli kvitt. Orker ikke å gjøre SP ferdig en gang. Ønsker meg Left 4 Dead eller et annet spill fra samme "tid" - dvs. relativt nytt, og til Xbox 360. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Rock Band til PS3 eller Xbox 360? Jeg har fortsatt Killzone 2 til PS3 som jeg vil bli kvitt. Orker ikke å gjøre SP ferdig en gang. Ønsker meg Left 4 Dead eller et annet spill fra samme "tid" - dvs. relativt nytt, og til Xbox 360. Kvitt? Gi bort eller bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå