Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det virkelig ingen som har et relativt nytt 360 spill som de kan bytte mot FEAR2? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 nei er helt tom for spill nå for tia noen som har Lego starwars: the complete saga btw? kan bytte vist dere fortrekker Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er desverre i den alderen hvor jeg ikke har så mange kvalitets spill til konsoller som er gamle nok til å gi bort desverre, så derfor er gi bort listen min ganske så kjedelig og passer sikkert best for de minste. Er kun spill som jeg spilte da jeg var 6-10 år som er igjen av pc spill, men er du intressert, gi bskjed: PC spill Gir bort: Harry Potter Og de vises stein (på norsk) European Super Leauge (fotballspill àla fotball manager, men dette er et eldre spill, fra 2003) Kan gi bort/bytte: Port Royale 2 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nettopp kjøpt X360, så trenger noe å spille på den. Noen som har noen spill de vil gi bort? Tror btw at jeg har noen PS2 spill jeg ikke bruker lenger, skal gi de bort her hvis jeg finner de Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stenger tråden midlertidig for å renske litt opp her. Bare fortsett på PM! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Godt og vel fire sider er skrelt av her. Oppdaterer førsteposten med noen generelle regler nå. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hvilke spill er det du vil ha da? Kan nok kanskje finne noen Har egentlig lyst på Halo 3 hvis noen har det? Ellers har jeg lyst på Left 4 Dead, Crackdown, amped, GEoW, PGR3/4. Ellers så er det jo bedre hvis de som vil gi bort noe sier det, for hvis jeg skal liste opp hvilke spill jeg vil ha kan det bli en ganske stor liste Endret 17. mars 2009 av Kris Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som har noen nintendo 64-spill å gi/bytte bort? Er spesielt interessert i super smash bros. Kan bytte bort spill til n64, xbox og xbox 360. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Bilde i signatur er fy-fy Kjøttulf EDIT: Åeh.. det er skrev her er vel ganske fy-fy det også.. Slettes gjerne Endret 17. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Noen tips til hvordan jeg kan beskytte coveret når den skal sendes i en pakke? Og hva slags pakke bruker dere, og får man kjøpt disse på postkontoret? Endret 18. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
JanF Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tørkepapir? Husk og krølle det. Da blir det sånn "bumpy" xD Jeg sender i stor konvolutt og pakker inn coveret med krøllet tørkepapir Det funker fett! Endret 18. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fikk et forslag ifra Dunedain. Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende meg en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Fikk et forslag ifra Dunedain. Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende meg en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. Mottat BF Vietnam fra Atsjonas edit: Ghagh. Skal aldri mer skrive og se på film. Trodde jeg skrev en pm. Endret 18. mars 2009 av Exia Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er også på jakt etter ps1 titler. Er mange titler jeg gikk glipp av fra denne glanstiden, og jeg tar gledelig imot det som er av ps1 titler folk har til overs Dessverre : \ Hadde mange gode, men de gikk sammen med PS1'en til sønnen til fadderen min for noen år tilbake. Ellers vil jeg fortsatt bytte Overlord (Xbox360) med et annet Xbox360 spill, veldig gjerne Mass Effect / Gears of War Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har ikke fått supreme commander av tråd starter enda :S Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fant nettopp en ny bunke spill jeg ikke har sett på minst et halvt år. Det er en del bra jeg kan gi bort der. Gi meg en uke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har ikke fått supreme commander av tråd starter enda :S Send en PM! Fant nettopp en ny bunke spill jeg ikke har sett på minst et halvt år. Det er en del bra jeg kan gi bort der. Gi meg en uke. Skal bli gøy å se hva du finner - skal finne frem litt mer iløpet av uken jeg også! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vil bare opplyse om at dette fortsatt ikke har funnet en ny eier. Send en hyggelig PM og kanskje det blir deg som får det =) Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror jeg har en kopi av NBA 2K9 til PS3 en eller annen plass som jeg ikke bruker. Noen som hadde vært interesserte, hvis jeg finner det og får "tid" til å poste det? Folk jeg "kjenner", og folk som tidligere har delt ut spill i tråden vil bli foretrukket. EDIT: *Spillet er sånn promo-utgave, så kommer i sånn gammeldags singel-cover og uten brosjyre. *Spilt to-tre ganger så skal være i ganske god stand. Jeg tar gjerne i mot NBK 2K9 til PS3 . Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har 1stk Warhammer Online CE fortsatt innpakket i forsegling som kan selges eller byttes bort. Er en ganske så dyr boks dette og nå som den er nesten ikke å få tak i lenger så ønsker jeg evnt noe spesielt i innbytte. Gamle spesielle spill enten det er til PS1,PS2,PC eller Amiga er av interesse, spesielt innen adventure sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå