Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er desverre i den alderen hvor jeg ikke har så mange kvalitets spill til konsoller som er gamle nok til å gi bort desverre, så derfor er gi bort listen min ganske så kjedelig og passer sikkert best for de minste. Er kun spill som jeg spilte da jeg var 6-10 år som er igjen av pc spill, men er du intressert, gi bskjed:

PC spill

Gir bort:

Harry Potter Og de vises stein (på norsk)

European Super Leauge (fotballspill àla fotball manager, men dette er et eldre spill, fra 2003)

Kan gi bort/bytte:

Port Royale 2

Lenke til kommentar
Hvilke spill er det du vil ha da? Kan nok kanskje finne noen ;)

Har egentlig lyst på Halo 3 hvis noen har det? Ellers har jeg lyst på Left 4 Dead, Crackdown, amped, GEoW, PGR3/4.

Ellers så er det jo bedre hvis de som vil gi bort noe sier det, for hvis jeg skal liste opp hvilke spill jeg vil ha kan det bli en ganske stor liste :)

Endret av Kris
Lenke til kommentar

Tørkepapir? Husk og krølle det. Da blir det sånn "bumpy" xD

Jeg sender i stor konvolutt og pakker inn coveret med krøllet tørkepapir ;)

Det funker fett! :D

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar

Fikk et forslag ifra Dunedain.

Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende meg en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. :)

Lenke til kommentar
Fikk et forslag ifra Dunedain.

Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende meg en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. :)

Mottat BF Vietnam fra Atsjonas

edit: Ghagh. Skal aldri mer skrive og se på film.

Trodde jeg skrev en pm.

Endret av Exia
Lenke til kommentar
Er også på jakt etter ps1 titler. Er mange titler jeg gikk glipp av fra denne glanstiden, og jeg tar gledelig imot det som er av ps1 titler folk har til overs :)

Dessverre : \ Hadde mange gode, men de gikk sammen med PS1'en til sønnen til fadderen min for noen år tilbake.

Ellers vil jeg fortsatt bytte Overlord (Xbox360) med et annet Xbox360 spill, veldig gjerne Mass Effect / Gears of War

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått supreme commander av tråd starter enda :S

Send en PM! :)

Fant nettopp en ny bunke spill jeg ikke har sett på minst et halvt år. Det er en del bra jeg kan gi bort der. Gi meg en uke.

Skal bli gøy å se hva du finner - skal finne frem litt mer iløpet av uken jeg også! :)

Lenke til kommentar
Tror jeg har en kopi av NBA 2K9 til PS3 en eller annen plass som jeg ikke bruker. Noen som hadde vært interesserte, hvis jeg finner det og får "tid" til å poste det?

Folk jeg "kjenner", og folk som tidligere har delt ut spill i tråden vil bli foretrukket.

EDIT:

*Spillet er sånn promo-utgave, så kommer i sånn gammeldags singel-cover og uten brosjyre.

*Spilt to-tre ganger så skal være i ganske god stand.

Jeg tar gjerne i mot NBK 2K9 til PS3 :).

Lenke til kommentar

Har 1stk Warhammer Online CE fortsatt innpakket i forsegling som kan selges eller byttes bort.

Er en ganske så dyr boks dette og nå som den er nesten ikke å få tak i lenger så ønsker jeg evnt noe spesielt i innbytte. Gamle spesielle spill enten det er til PS1,PS2,PC eller Amiga er av interesse, spesielt innen adventure sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...