Robåt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Her kan vi liste opp spill vi har som man har spillt til døde eller som var bomkjøp. Bruk PM for å avtale og adresse. Om spillet er nytt eller verdifult så kan man gjøre en byttehandel. Hvis spillet har CD-key som er brukt og ikke kan brukes om igjen for å spille multiplayer så si ifra. Inspirert av denne tråden. Noen enkle regler: Ønsker du deg ett spill? Kom med tittel og plattformen du ønsker det på! Har noen postet noe du ønsker deg? Send en PM til brukeren! Ikke skriv her i tråden. Vær hyggelig og ikke mas. Det er utrolig mye morsommere å gi spill til noen som oppfører seg! Gir du bort spill? Markèr dem med tittel, plattform og hvordan type utgave det er (Vanlig/Limited/Classic/Platinum/hva annet). Opplys også om det er noen skader på cover eller selve spillet. Hvis du har postet et innlegg hvor du gir bort spill og en eller flere brukere ber om å få det, så har førstemann førsteretten på det. Pass på at du har spillet lett tilgjengelig og kan sende det iløpet av få dager. Tenk deg om før du legger det ut her. Når du har lagt det ut er det mest sannsynlig noen som vil ha det, og da er det ikke lenger ditt. Test spillet, gjerne før du legger det ut her. Hvis ikke skriver du "stor ripe, kan leses av noen drev" eller "kan fikses midlertidig ved hjelp av ..." Ønsker du å bytte et spill? Følg begge malene over! Si ifra hva du har å bytte og til hvilken plattform det er, og hvilke spill du ønsker deg og til hvilken plattform det er. Gjerne i en liste (under hverandre) med fet tekst. Fikk et forslag ifra Dunedain. Hvis alle som har mottatt/gitt fra seg noen spill kan sende Laland en PM, så skal jeg fortløpende oppdatere førsteposten for å ha en oversikt. Da ser vi også hvem det er som gir fra seg og hvem det er som tar imot, og kan få et lite overblikk. Hvem som har mottatt : Skjul ShampooMacTavish (6) Exia (1) Erik (1) Masterfifty (1/ikke mottatt) overagnar (1) Kris (1) Hvem som har gitt bort: Skjul overagnar (6) Laland (4) ShampooMacTavish (4) Erik (2) Masterfifty (2) Atsjonas (1) Se hvem som har byttet: Skjul Nøtte (1) Gormers (1) Erik (1) Sadfez (1) Paisley(1) Her er spillene jeg kan gi bort og alle er på PC, de røde er gitt vekk: Dark Messiah of Might and Magic F.E.A.R. F.E.A.R. Extraction Point Armed Assault med Queens Gambit Stalker Shadow of Chernobyl World in Conflict Riddick: Escape from Butcher Bay Supreme Commander edit: Husk å skrive hvilken konsoll spillet er på! edit2: Noen skrivefeil og tittel. Endret 27. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har lyst på Dark Messiah of Might and Magic og Stalker Gir du bort eller vil du bytte? Kanskje jeg finner noe som jeg kan gi bort i min sammling Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) i want world in conflict :o Endret 1. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tar det på PM Kommer ikke på noen spill jeg vil gi bort nå, men sier ifra om det er noen! Endret 1. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kunne òg godt tenkt meg Dark Messiah of Might and Magic. Skal ta og bla igjennom diverse spill og se hva som kan gies bort når jeg kommer meg hjem (er ikke så mye her ute hos pappa ). Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kom på at jeg fikk Mannen som elsket Yngve til bursdag to ganger (uten å ha ønsket meg det), men det teller vel ikke fordi det er en film? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nostalgic får DMoMM og Stalker og ShampooMacTravis får Riddick, Arma og Fearene. Nå må jeg bare finne nok konvolutter Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 i want supreme commander Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ble litt usikker her, er må brevene adresseres med fullt navn også? Altså man må ha: Ole Olsen Olsens Veg 1 Oslo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Regner vel med det? Det blir jo som et hvilket som helst brev! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Takk! Nå som alle spillene mine er reservert bort og skal sendes så minner jeg på om at andre også kan gi bort spill her Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Liker ikke gi bort spill fra samlingen min og har ikke hjerte til å ta i mot fra andre så dette er nok ikke tråden for meg. Men kudos til trådstarter som gir bort så mange kvalitetsspill . Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Æsj, jeg var litt sein for denne tråden, jeg kunne godt tenkt meg Extraction Point. Ganske imponerende at du er villig til å gi bort de spillene Selklubber. Jeg er litt for glad i samlingen min til å gi bort gode spill, selv om jeg har duplikater, så det eneste jeg kan finne som jeg vil kvitte meg med er: - Alone in the Dark 3 - 4 x Wipeout 2097 / XL - 2 x The Adventures of Lomax Alle til PC. Endret 1. mars 2009 av KMK Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kan ta meg råd til å gi bort disse: Splinter Cell: Chaos Theory (PC) Splinter Cell: Double Agent (PC) Spilnter Cell: Double Agent (X360, kan byttes bort) Edit: Da var alle sammen pakket og klare til å bli sendt. Gjør det imorgen, så det kommer an på hvor i landet dere bor før dere får deres respektive spill. Dere må regne utifra Kragerø/Stokke omlastningsterminal. Endret 1. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Æsj, jeg var litt sein for denne tråden, jeg kunne godt tenkt meg Extrction Point. Ganske imponerende at du er villig til å gi bort de spillene Selklubber. Jeg er litt for glad i samlingen min til å gi bort gode spill, selv om jeg har duplikater, så det eneste jeg kan finne som jeg vil kvitte meg med er: - Alone in the Dark 3 - 5 x Wipeout 2097 / XL - 2 x The Adventures of Lomax Alle til PC. Vel, enten har jeg klart spillene og har ikke lyst til å klare dem igjen eller så syntes jeg at de bare var dårlige. Så om noen andre vil ha de så trenger ikke jeg de. Eneste problemet er frakten Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg har gode gamle Road Rash (PC) orginal-disk som jeg kan gi bort. Har dog rotet bort cover og boks da, men er uansett up for grabs. Også har jeg Tony Hawks Undrground til PS2. Gis bort: Road Rash (PC) [kun CD] *gitt bort Tony Hawk Underground (PS2) [orginalinnpakning] *gitt bort* Backpacker 2 (PC) [orginalinnpakning] *gitt bort* Fifa 98 (PC) [kun CD]*gitt bort Endret 8. mars 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jeg har noen Wii-spill jeg gjerne bytter bort mot PS3-spill, eventuelt gir bort: Kororinpa SSX Blur The Simpsons Game My Sims Boogie De røde er gitt bort Endret 8. mars 2009 av overagnar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skal se gjennom spillsamlingen min iløpet av de neste dagene - Finner sikkert noe jeg kan avse Men jeg er glad i samlingen min, og med mindre det er noe jeg syntes var rett og slett dårlig har jeg vansker med å gi bort et spill gratis Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har noen Wii-spill jeg gjerne bytter bort mot PS3-spill, eventuelt gir bort:Kororinpa SSX Blur The Simpsons Game My Sims Boogie SSX blur tror jeg at jeg og min søster kan ha det mye moro med. Men har ingen PS3 Spill så det er jo et lite problem... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men i denne bytte/gi bort tråden for spill gjelder det konsoller også? Kunne tenkt meg en Snes. Har så mange gode minner derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå