aneHD Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan kan man være Locust i horde? jeg får bare til å være de vanlige karakterene jeg er med i spillet, samt marcus.. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Litt av meningen med horde er jo at du skal holde unna for bølgene med locusts, så det er umulig. Vil du spille som locust må du spille en av de andre spillmodusene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, tror det skal gå ann, hvis du trykker Y en eller annen gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har aldri hørt om noen som har vært locust i Horde.. Tror ikke det går ann! :-/ Lenke til kommentar
aneHD Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Har aldri hørt om noen som har vært locust i Horde.. Tror ikke det går ann! :-/ Men vis man går inn på game options.. så kan man velge sånn favorit choise character for både de vanlige, delta eller hva faen, og for locust... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 For spillmoduser hvor det er mulig, ja. Det er ikke mulig i Horde. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ligger ikke denne i feil forum? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du har rett! Flyttes til Microsoft! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Uoppmerksom Laland! Sjerpings! Back on top: Nei, det er ikke mulig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, tror det skal gå ann, hvis du trykker Y en eller annen gang. Jeg tror du har en magisk Y-knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå