Bruker-162103 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har ganske mange spørsmål så jeg skriver dem ikke i den "virkelige" Killzone 2 tråden. Og jeg spiller akkurat nå på easy. 1. Jeg spiller nå på levelen Cruise. Men hvordan i ******* skal jeg få tatt bossene egentlig? Det flyger jo roboter rundt meg og hundrevis av Helghaster og jeg greier ikke å drepe robotene, Helghastene og bossene på samme tid. 2. Går det an å få perker? 3.Når tid får man de andre klassene og våpenene? 4.Før man joiner en server, er det mulig å se hvilke maps serveren er på da? 5.Tror dere Guerrilla kommer til å gi ut flere ranker, baner osv i flerspilleren? 6. Bruker egentllig Helghastene militær taktikker? Det kommer sikkert flere Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 1. Du dreper alle en etter en, bossen er helt nede og dette gir deg muligheten til å ta alle først. Bare skyt helghastene fra andre etasje. Etter det springer du ned og henter en flammekaster som en av helghastene nede hadde, så er det bare å sette han på fyr og treffe tanken bak på ryggen hans med pistol 2. Er ikke så veldig kjent med perks systemet men på online når du ranker opp så får du enten en eller to våper eller en badge (classe) når du ranker opp. Du må få medaljer får å låse opp den andre egenskapen til badgen din som. En medalje får du ved og få ribbons som du får for eksempel ved å gjenopplive en lagkamerat 5 ganger. Er usikker på hvor mange ribbons du trenger men er som regel 8. 3. Svar i nr 2. 4. Jeg tror du kan sjekke hvilken map serveren spiller på du kan iallefall søke på en bestemt bane i filteret som er lett tilgjengelig, 5. Igjen, jeg tror ikke .. at Guerrilla har sagt noe som helst om de skal eller ikke skal lage innhold. 6. Jeg er usikker på hvordan helghastene tenker, det kommer vel an på hvilken type soldat som angriper deg. Jeg har ofte fått offiserer bak ryggen min med kniv mens soldater har holdt meg opptatt . Håper det hjalp, dette er ikke fakta det er ting jeg tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå