Snorre Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Enig i det, Mokko(22) Hvorfor er du enig i det? Det er meningsløst i å si seg enig i noen, om man ikke sier hvorfor. @ Mokko Da må brukeren enten bruke skjønn, og selv forstå at det går som et unntak til regelen. Eller så kan brukere spesifisere hva han/hun svarer på med andre midler. Brukeren kan for eksempel bruke @ Brukernavn: Sett inn svar på spørsmål, eller kommentar til noe her Eventuelt kan brukeren svare på andre måter. La oss si at noen spør: Kommer Metallica til Oslo den nte mai? Da kan brukeren svare slik: Nei, Metallica kommer ikke til Oslo den nte mai. Jeg tror ikke akkurat at det vil være noe stort problem å svare på posten over. Selvsagt blir det vanskelig om man ikke greier å skrive mer enn ett ord i posten sin. Men om man skriver en linje eller to skal man nok greie å få plass til hva det er man svarer på. Endret 10. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jepp, det er nok ikke noe stort problem, det har jeg aldri ment. Har bare sett dette tilfellet litt rundt omkring og frustrert meg litt over at jeg ikke skjønner hvem vedkommende svarer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg