Elefantmesteren Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) tenkte at vi som har cod4 på pc i denne tråden tråden kan avtale å spille sammen. f.eks. hvem som hoster server, tidspunkt, passord (hvis vi ikke skal spille public) osv. dere kan også poste x-fire, så skal jeg liste opp i førstepost. gamer.no: Såpe x-fire: citrus94 gamer.no: teletubbiekid x-fire: teletubbiekid noen som kan spille i kveld, 20-21 tiden? Endret 6. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 er online nå, legg meg til på xfire om dere vil spille Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 blir gaming igjen i kveld. er det virkelig ingen som har det på pc som vil spille? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kan sikkert spille imorra mellom 6 og 9 elns. Muligens utover kvelden og, spørs. Visste ikke at denne tråden fantes, må få noe liv i den da vett! gamer.no: teletubbiekid x-fire: teletubbiekid Gamemode: normal Er forresten kanskje lurt å skrive om man spiller hardcore, normal eller oldschool. Endret 6. mars 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 har starta opp med ltit cod 4 public igjen:) veldig moro! Er ofte down på litt gaming. Spiller normal TDM for å få litt fart public. Er det noen servere med generelt mye nordmenn eller scandi? tenker helt vanlig public server nå, ikke noe modda pro server. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) passer sikkert for meg i morgen og spiller mest hc, men går *host* fint å spille normal/oldschool. teletubbiekid, har lagt deg til på x-fire. Endret 6. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Awesome. B) Zell; skakke poste xfire-accen din også eller? Veit ikke om noen public server med generelt mye skandinaviske nei. har en norsk server på favorittlista men den er nesten alltid tom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå